رحمتی, منصور, رحمتی, مریم. (1394). بررسی میزان تحقق ابعاد مدیریت ارتباط با ارباب رجوع براساس اندیشه‌های مدیریتی حضرت علی(ع). پدافند الکترونیکی و سایبری, 22(2), 113-129.
منصور رحمتی; مریم رحمتی. "بررسی میزان تحقق ابعاد مدیریت ارتباط با ارباب رجوع براساس اندیشه‌های مدیریتی حضرت علی(ع)". پدافند الکترونیکی و سایبری, 22, 2, 1394, 113-129.
رحمتی, منصور, رحمتی, مریم. (1394). 'بررسی میزان تحقق ابعاد مدیریت ارتباط با ارباب رجوع براساس اندیشه‌های مدیریتی حضرت علی(ع)', پدافند الکترونیکی و سایبری, 22(2), pp. 113-129.
رحمتی, منصور, رحمتی, مریم. بررسی میزان تحقق ابعاد مدیریت ارتباط با ارباب رجوع براساس اندیشه‌های مدیریتی حضرت علی(ع). پدافند الکترونیکی و سایبری, 1394; 22(2): 113-129.