شاهین, آرش, محمدی شاهیوردی, سمیه, علی محمدی کمال‌آبادی, مسلم, نوری, عاطفه. (1393). برآورد ارزش چرخه عمر مشتری برای اولویت‌بندی استراتژی‌های توسعه یک محصول جدید بر مبنای مدل هوانگ و مدل کانو. پدافند الکترونیکی و سایبری, 16(45), 34-41.
آرش شاهین; سمیه محمدی شاهیوردی; مسلم علی محمدی کمال‌آبادی; عاطفه نوری. "برآورد ارزش چرخه عمر مشتری برای اولویت‌بندی استراتژی‌های توسعه یک محصول جدید بر مبنای مدل هوانگ و مدل کانو". پدافند الکترونیکی و سایبری, 16, 45, 1393, 34-41.
شاهین, آرش, محمدی شاهیوردی, سمیه, علی محمدی کمال‌آبادی, مسلم, نوری, عاطفه. (1393). 'برآورد ارزش چرخه عمر مشتری برای اولویت‌بندی استراتژی‌های توسعه یک محصول جدید بر مبنای مدل هوانگ و مدل کانو', پدافند الکترونیکی و سایبری, 16(45), pp. 34-41.
شاهین, آرش, محمدی شاهیوردی, سمیه, علی محمدی کمال‌آبادی, مسلم, نوری, عاطفه. برآورد ارزش چرخه عمر مشتری برای اولویت‌بندی استراتژی‌های توسعه یک محصول جدید بر مبنای مدل هوانگ و مدل کانو. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1393; 16(45): 34-41.