رجبی, فاطمه, ابراهیمی, سید کاظم, امری اسرمی, محمد. (1403). اثر رقابت در بازار محصول بر رابطه بین شفافیت اطلاعاتی و حاکمیت شرکتی با ارزش شرکت. پدافند الکترونیکی و سایبری, (), -.
فاطمه رجبی; سید کاظم ابراهیمی; محمد امری اسرمی. "اثر رقابت در بازار محصول بر رابطه بین شفافیت اطلاعاتی و حاکمیت شرکتی با ارزش شرکت". پدافند الکترونیکی و سایبری, , , 1403, -.
رجبی, فاطمه, ابراهیمی, سید کاظم, امری اسرمی, محمد. (1403). 'اثر رقابت در بازار محصول بر رابطه بین شفافیت اطلاعاتی و حاکمیت شرکتی با ارزش شرکت', پدافند الکترونیکی و سایبری, (), pp. -.
رجبی, فاطمه, ابراهیمی, سید کاظم, امری اسرمی, محمد. اثر رقابت در بازار محصول بر رابطه بین شفافیت اطلاعاتی و حاکمیت شرکتی با ارزش شرکت. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1403; (): -.