مقدسی, مهدی, فتوحی تکانتپه, سوسن. (1404). بررسی میزان تأکید بر شیوه‌های اندیشه‌ورزی در پرسش های خود ارزیابی کتاب فارسی پایه‌نهم، بر اساس سیاست‌های‌کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش. پدافند الکترونیکی و سایبری, 33(67), 241-267.
مهدی مقدسی; سوسن فتوحی تکانتپه. "بررسی میزان تأکید بر شیوه‌های اندیشه‌ورزی در پرسش های خود ارزیابی کتاب فارسی پایه‌نهم، بر اساس سیاست‌های‌کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش". پدافند الکترونیکی و سایبری, 33, 67, 1404, 241-267.
مقدسی, مهدی, فتوحی تکانتپه, سوسن. (1404). 'بررسی میزان تأکید بر شیوه‌های اندیشه‌ورزی در پرسش های خود ارزیابی کتاب فارسی پایه‌نهم، بر اساس سیاست‌های‌کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش', پدافند الکترونیکی و سایبری, 33(67), pp. 241-267.
مقدسی, مهدی, فتوحی تکانتپه, سوسن. بررسی میزان تأکید بر شیوه‌های اندیشه‌ورزی در پرسش های خود ارزیابی کتاب فارسی پایه‌نهم، بر اساس سیاست‌های‌کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1404; 33(67): 241-267.