رشنو, شایان, ندیمی داراب, صیاد, نژاد علی لفمجانی, حمید رضا. (1404). بررسی تأثیر ادغام کانال‌های بازاریابی آنلاین و آفلاین خرده فروش‌ها بر روی وفاداری مشتری آنلاین با توجه به نقش تعدیل کننده شهرت خردهه فروش. پدافند الکترونیکی و سایبری, (), -.
شایان رشنو; صیاد ندیمی داراب; حمید رضا نژاد علی لفمجانی. "بررسی تأثیر ادغام کانال‌های بازاریابی آنلاین و آفلاین خرده فروش‌ها بر روی وفاداری مشتری آنلاین با توجه به نقش تعدیل کننده شهرت خردهه فروش". پدافند الکترونیکی و سایبری, , , 1404, -.
رشنو, شایان, ندیمی داراب, صیاد, نژاد علی لفمجانی, حمید رضا. (1404). 'بررسی تأثیر ادغام کانال‌های بازاریابی آنلاین و آفلاین خرده فروش‌ها بر روی وفاداری مشتری آنلاین با توجه به نقش تعدیل کننده شهرت خردهه فروش', پدافند الکترونیکی و سایبری, (), pp. -.
رشنو, شایان, ندیمی داراب, صیاد, نژاد علی لفمجانی, حمید رضا. بررسی تأثیر ادغام کانال‌های بازاریابی آنلاین و آفلاین خرده فروش‌ها بر روی وفاداری مشتری آنلاین با توجه به نقش تعدیل کننده شهرت خردهه فروش. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1404; (): -.