- آزاد، اسدالله (1387). مفهوم ارتباطات و اطلاعات و میانکش بین آنها. مجله کتابداری و اطلاع رسانی. دوره 11 . ش 2: 7 تا 24.
- حاجی صادقی، عبدالله (1382). انسان کامل در اندیشه مطهر. مجله قبسات. ش 31: 163 تا 186.
- ذاکر، عبدالله (1381). اصول ارتباطات انسانی و روابط عمومی. مجله روابط عمومی. ش 23: 47 تا 58.
- کاستلز، مانوئل (1385). عصر اطلاعات: اقتصاد، جامعه و فرهنگ (ظهور جامعه شبکهای). ترجمه احد علیقلیان. ج 1 و 2. تهران: انتشارات طرح نو.
- کرمی، حسین (1382). مقایسه اجمالی مفهوم ارتباط و نقش آن در انسان شناسی صدرا و یاسپرس. فلسفه کلام و عرفان. مجله سروش اندیشه. ش 5: 19 تا 31.
- مطهری، مرتضی (1374). تعلیم و تربیت در اسلام. تهران: انتشارات صدرا.
- نیکزاد، محمود (1379). مشاوره گروهی. تهران: انتشارات کیهان.
- Creswell, John.(2003). Research Design: Qualitative, Quantitative and Mixed Methods, Approaches, London: SAGE Publication
- Denscombe, Hartyn. (2001), the good research guide: for small scale social research projects, Philadelphia : Biddies publication.
- Golafshani, Nahid. (2003), Understanding reliability and validity in qualitative research. The qualitative report, 8 (4): 1-12.
- Rogers, Everret.(2015). A History of Communication Study: A Biographical Approach ,Ed10, New York: Free Press.
- Watzlawick, Paul.(2000). Pragmatics of human communication ,Ed11,NewYork:Norton press.
- Woodside, A and Wilson, E. (2003). Case study research methods for theory building, Journal of Business& Zndustrial Marketing, 18 (6-7): 493-508.
|