رحمانی, زین العابدین, حسینی, میرزاحسن, کریمی, اوژن, حسینی امیری, سیدمحمود. (1394). بررسی نقش آموزه‌های اسلامی در اثربخشی پیام تبلیغاتی در جامعه مصرفی معتقد به باورهای دینی. پدافند الکترونیکی و سایبری, 23(2), 121-144.
زین العابدین رحمانی; میرزاحسن حسینی; اوژن کریمی; سیدمحمود حسینی امیری. "بررسی نقش آموزه‌های اسلامی در اثربخشی پیام تبلیغاتی در جامعه مصرفی معتقد به باورهای دینی". پدافند الکترونیکی و سایبری, 23, 2, 1394, 121-144.
رحمانی, زین العابدین, حسینی, میرزاحسن, کریمی, اوژن, حسینی امیری, سیدمحمود. (1394). 'بررسی نقش آموزه‌های اسلامی در اثربخشی پیام تبلیغاتی در جامعه مصرفی معتقد به باورهای دینی', پدافند الکترونیکی و سایبری, 23(2), pp. 121-144.
رحمانی, زین العابدین, حسینی, میرزاحسن, کریمی, اوژن, حسینی امیری, سیدمحمود. بررسی نقش آموزه‌های اسلامی در اثربخشی پیام تبلیغاتی در جامعه مصرفی معتقد به باورهای دینی. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1394; 23(2): 121-144.