آمار

تعداد نشریات39
تعداد شماره‌ها1,171
تعداد مقالات8,436
تعداد مشاهده مقاله6,339,210
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,585,810
رحمانی, زین العابدین, حسینی, میرزاحسن, کریمی, اوژن, حسینی امیری, سیدمحمود. (1394). بررسی نقش آموزه‌های اسلامی در اثربخشی پیام تبلیغاتی در جامعه مصرفی معتقد به باورهای دینی. پدافند الکترونیکی و سایبری, 23(2), 121-144.
زین العابدین رحمانی; میرزاحسن حسینی; اوژن کریمی; سیدمحمود حسینی امیری. "بررسی نقش آموزه‌های اسلامی در اثربخشی پیام تبلیغاتی در جامعه مصرفی معتقد به باورهای دینی". پدافند الکترونیکی و سایبری, 23, 2, 1394, 121-144.
رحمانی, زین العابدین, حسینی, میرزاحسن, کریمی, اوژن, حسینی امیری, سیدمحمود. (1394). 'بررسی نقش آموزه‌های اسلامی در اثربخشی پیام تبلیغاتی در جامعه مصرفی معتقد به باورهای دینی', پدافند الکترونیکی و سایبری, 23(2), pp. 121-144.
رحمانی, زین العابدین, حسینی, میرزاحسن, کریمی, اوژن, حسینی امیری, سیدمحمود. بررسی نقش آموزه‌های اسلامی در اثربخشی پیام تبلیغاتی در جامعه مصرفی معتقد به باورهای دینی. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1394; 23(2): 121-144.