آمار

تعداد نشریات36
تعداد شماره‌ها1,192
تعداد مقالات8,579
تعداد مشاهده مقاله6,989,653
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,033,184
رحمانی, زین العابدین, حسینی, میرزاحسن, کریمی, اوژن, حسینی امیری, سیدمحمود. (1394). بررسی نقش آموزه‌های اسلامی در اثربخشی پیام تبلیغاتی در جامعه مصرفی معتقد به باورهای دینی. پدافند الکترونیکی و سایبری, 23(2), 121-144.
زین العابدین رحمانی; میرزاحسن حسینی; اوژن کریمی; سیدمحمود حسینی امیری. "بررسی نقش آموزه‌های اسلامی در اثربخشی پیام تبلیغاتی در جامعه مصرفی معتقد به باورهای دینی". پدافند الکترونیکی و سایبری, 23, 2, 1394, 121-144.
رحمانی, زین العابدین, حسینی, میرزاحسن, کریمی, اوژن, حسینی امیری, سیدمحمود. (1394). 'بررسی نقش آموزه‌های اسلامی در اثربخشی پیام تبلیغاتی در جامعه مصرفی معتقد به باورهای دینی', پدافند الکترونیکی و سایبری, 23(2), pp. 121-144.
رحمانی, زین العابدین, حسینی, میرزاحسن, کریمی, اوژن, حسینی امیری, سیدمحمود. بررسی نقش آموزه‌های اسلامی در اثربخشی پیام تبلیغاتی در جامعه مصرفی معتقد به باورهای دینی. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1394; 23(2): 121-144.