- قرآن کریم
- نهج البلاغه. سید رضی، محمد (1380). ترجمه محمد دشتی. چ ششم. قم: انتشارات مشهور.
- ابراهیمی دهشیری، محمد حسن (1390). اصول تغییر و اصلاح رفتار در سیره معصومان علیهم السلام. معرفت. س20. ش160: 57-51.
- باقی زاده، رضا (1378). برگی از دفتر آفتاب. چ2. قم: مؤسسه فرهنگی انتشاراتی مشهور.
- تقیزاده، جهان، رسولی، رضا؛ بابائی، شاهرخ (1394). تأثیر عدالت سازمانی و امنیت شغلی بر تعهد سازمانی از طریق اعتماد به مدیران. پژوهشهای مدیریت منابع انسانی. س7. ش2: 53- 77.
- جعفرپور، محمود؛ حبی، محمد باقر (1392). بررسی ماهیت و چرایی دوگانگیهای رفتار در سازمان. مطالعات مدیریت (بهبود و تحول). س22. ش7: 703 – 972.
- جعفری، نسرین؛ میرکمالی، سید محمد؛ صالح صدق پور، بهرام (1392). تأثیر جو سازمانی بر رضایت شغلی با میانجیگری سرمایه انسانی. پژوهشهای مدیریت منابع انسانی. س5. ش2: 221- 245.
- چهرازی، سامان؛ قلی پور، آرین؛ پیران نژاد، علی (1394). بررسی تأثیر سبک رهبری خدمتگزار بر رفتارهای ضد بهرهوری کارکنان. مطالعات رفتار سازمانی. س4. ش2 (پیاپی 13): 99- 118.
- خیراندیش، مهدی؛ خدایی، ارشیا؛ محمدی، علیرضا (1394). الگوی جامع عوامل مؤثر بر کار تیمی اثربخش در بستر سازمان و مقیاسهای سنجش آن. مطالعات رفتار سازمانی. س4. ش3 (پیاپی 14): 31-60.
- رابینز، استیفین پی (1380). مبانی رفتار سازمانی. چ چهارم. ترجمه علی پارساییان و محمد اعرابی. تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی.
- رضاییان، علی (1380). مدیریت رفتار سازمانی. چ دوم. تهران: سمت.
- رضائیان، علی، محمدیفر، یوسف؛ موسیپور، نعمتالله (1392). میزان انطباق عملکرد دریافتی از رفتار کارکنان و انتظارات مراجعین از سازمانهای دولتی. پژوهشهای مدیریت منابع انسانی. س7. ش1: 1- 18.
- سلطانی، ایرج؛ صمدانیان، حامد (1392). شناسایی رفتارهای عملیاتی مبتنی بر ارزشهای سازمانی در لایه عملیاتی. پژوهشهای مدیریت منابع انسانی. س7. ش1: 57- 82.
- شفیعی، عباس. خدمتی، ابوطالب؛ آقاپیروز، علی (1385). رفتارسازمانی با رویکرد اسلامی (سطح گروه). قم: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه.
- فرهی، علی؛ فضائلی، احمد؛ ابراهیمی، الهام (1394). معرفی الگوی مطلوب فرهنگ سازمانی با رویکرد کیفی و ذهن کاوی مدیران. مطالعات رفتار سازمانی. س4. ش4 (پیاپی 15): 31-64.
- مصلح، عبدالمجید؛ الهیاری بوزنجانی، احمد؛ جعفرپور، یونس (1394). رفتارهای شهروندی خدمتگرا: اثر کیفیت ادراک شده کارکنان از خدمات درونی. مطالعات رفتار سازمانی. س4. ش2 (پیاپی13 ): 143-163.
- مکارم شیرازی، ناصر (1374). تفسیر نمونه. تهران: دار الکتب الإسلامیة.
- نادری، امین؛ اسدی، علی (1393). تحلیل تأثیر سیرت نیکوی مدیران بر اعتماد، رفتار شهروندی سازمانی، و تسهیم دانش کارکنان: یک مطالعة تجربی در صنعت نشر. فصلنامه تحلیلی پژوهشی کتاب مهر. ش15: 82- 104.
- ویسی، غلامرضا؛ سوادی، محمد علی (1385). رفتار سازمانی در نگاه مدیریت اسلامی. قم: زمزم هدایت.
- هرسی، پال؛ بلانچارد، کنث (1365). مدیریت رفتارسازمانی. ترجمه علی علاقه بند. تهران: انتشارات امیرکبیر.
- Antoni, C. and Hertel, G. (2009). Team processes, their antecedents and consequences: Implications for different types of teamwork, European Journal of Work and Organizational Psychology, 18 (3), 253 – 266.
- Arnold ، Hugh and Daniel C.Feldman(1989). Organizational behavior ، McGraw-Hillcom.
- Bono, S., Heling, G., & Borg, M. (2014). Organizational culture and its implications for infection prevention and control in healthcare institutions. Journal of Hospital Infection, 86, 1-6.
- Cooper S, Cant R, Porter J. (2010). Rating medical emergency teamwork performance: Development of the Team Emergency Assessment Measure (TEAM). Resuscitation; 81:446–452.
- Hartnell, C., Ou, A., & Kinicki, A. (2011). Organizational culture and organizational effectiveness: A meta-analytic investigation of the competing values framework’s theoretical suppositions. Journal of Applied Psychology, 96(4), 677– 694.
- Jacobs, R., Mannion, R., Davies, H., Harrison, S., Konteh, F., & Walshe, K. (2013). The relationship between organizational culture and performance in acute hospitals. Social Science & Medicine, 76, 115-125.
- Pozenel, Marko. (2013). Assessing teamwork in a software engineering capstone course, World Transactions on Engineering and Technology Education, Vol.11, No.1.
- Tosi L.Henry ، John R.Rizzo and Stephen J.Carrol(1993) managining organizational، 3rd.ed.Blackwell.
|