- نهجالبلاغه. ترجمه دشتی، محمد (1390). قم: انتشارات اشکذر.
- توکلی، عبدالله؛ گائینی، ابوالفضل (1392). مدیریت منابع انسانی با رویکرد اسلامی. ج اول. قم: انتشارات حوزه و دانشگاه.
- پورعزت، علی اصغر (1391). مدیریت اسلامی؛ از التقاط ایدئولوژیک تا التقاط علمی. دو فصلنامه علمی ـ تخصصی اسلام و مدیریت. س1. ش1: 105.
- جوادپور شیروان، فریبا؛ عسکریان، مصطفی؛ جمالی فیروزآبادی، محمود (1389). بررسی ارتباط بین وجدان کاری با بهرهوری کارکنان آموزش و پرورش منطقه 4 شهر تهران. پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز.
- خسرو پناه، عبدالحسین؛ میرزایی، رضا (1389). چیستی انسان شناسی. انسان پژوهی دینی. س7. ش24: 35 تا56.
- سیدجوادین، سیدرضا (1392). مبانی سازمان و مدیریت. چ هفتم. تهران: انتشارات نگاه دانش.
- شیخ زاده، محمد (1391). الگوی رهبری خدمتگزار مبتنی بر دیدگاه امام خمینی(ره). دو فصلنامه علمی ـ تخصصی اسلام و مدیریت. س1. ش1: 7 تا 36.
- عابدی جعفری، حسن؛ تسلیمی، محمد سعید؛ فقیهی، ابوالحسن؛ شیخ زاده، محمد (1390). تحلیل مضمون و شبکه مضامین: روشی ساده و کارآمد برای تبیین الگوهای موجود در دادههای کیفی. اندیشه مدیریت راهبردی. س5. ش2: 151.
- عباس نژاد، محسن (1389). سیره مدیریتی امام علی علیه السلام. مشهد: انتشارات بنیاد پژوهشهای قرآنی حوزه و دانشگاه.
- منوریان، عباس؛ قلی پور، آرین؛ احمدی، حیدر؛ شعبانی، اسماعیل (1391). شناسایی فرهنگ سازمانی در چارچوبه ارزشهای رقابتی کوئین و تأثیر آن بر فرایندهای نظام جذب مدیریت منابع انسانی. پژوهشنامه بیمه. س27. ش1 :42 تا 48.
- قلی پور، آرین (1392). مدیریت منابع انسانی (مفاهیم ، تئوریها ، کاربردها). تهران: انتشارات سمت.
- پناهی، بلال (1387). اعتماد و اعتماد سازی در سازمان. پیک نور. س 7. ش4: 88 تا 103.
- ایمایی، ماساکی (1373). کایزن کلید موفقیت رقابتی ژاپن. ترجمه محمد حسین سلیمی. تهران: ناشر دانشگاه صنعتی امیرکبیر.
- مکارم شیرازی، ناصر (1361). تفسیر نمونه. تهران: دارالکتب الاسلامیه.
- مقیمی، سید محمد (1393). مبانی سازمان مدیریت. تهران: انتشارات راهدان.
- Attride-Stirling, J. (2001), Thematic Networks: An Analytic Tool for Qualitative Research, Qualitative Research 1, pp.385-405
- Barber, A. (1998). Recruiting Employees: Individual and Organizational Perspectives. Sage.
- Beardwell I., L. Holden, T. Claydon (2004). Human Resource Management. Harlow: FT/Prentice Hall
- Braun, V. & Clarke, V. (2006), “Using thematic analysis in psychology”, Qualitative Research in Psychology, Vol. 3, No. 2, Pp. 77-101.
- Graves, L. M. and Karren, R. J. (1992), INTERVIEWER DECISION PROCESSES AND EFFECTIVENESS: AN EXPERIMENTAL POLICY-CAPTURING INVESTIGATION. Personnel Psychology, 45: 313–340
- Hickson, D., Hinings, C., McMillan, J., & Schwitter, J. (1974). The culture-free context of organization structure: Atrinational comparison Sociology, 59-80.
- Hofstede, G. (1980). Culture's Consequences: International Differences in Work-Related Values. Sage Publications.
- Meyer, J., & Rowan, B. (1977).Institutionalized Organizations: Formal Structure as Myth and Ceremony.American journal of sociology: 340-363
- Negandhi, A. (1983). Cross-Cultural Management Research: Trend and Future Directions. Journal of International Business Studies, 17-28.
- Rao Subba and Rao V.S. (1996).personal/human resource management. Delhi: konark publishers.
- Wren, D. and Bedeian, A. (2009), The Evolution of Management.
|