- نهج البلاغه.
- امام خمینی، سید روح اله (1364). صحیفه نور. ج15. تهران: مؤسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی (ره).
- اولیاء، محمد صالح (1385الف). طراحی مبانی نظام ارزیابی عملکرد سازمانهای فرهنگی. دو هفته نامه مهندسی سایتها فرهنگی. ش5.
- اولیاء، محمد صالح (1385ب). طراحی مبانی نظام ارزیابی عملکرد سازمانهای فرهنگی. ماهنامه مهندسی فرهنگی. ش6 و7.
- پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری(مدظله العالی) www.khamenei.ir
- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) www.leader.ir
- حقیقی، محمد علی؛ غفوریان، بهزاد؛ جمشیدی، حمزه؛ معینی، منصوره (1380). مدیریت رفتار سازمانی. تهران: ترمه.
- دانایی فرد، حسن؛ باقری کنی، مصباح الهدی؛ خانی، علی (1394). فهم اولویتهای راهبردی تحول نظام آموزش و پرورش از دیدگاه امام خامنهای. مدیریت اسلامی. س23. ش1: 105-135.
- دانایی فرد، حسن؛ الوانی، سید مهدی؛ آذر، عادل (1383). روششناسی پژوهش کیفی در مدیریت: رویکردی جامع. تهران: نشر صفار.
- رجب زاده، احمد (1379). آیا درک واحدی از مفهوم فرهنگ عمومی وجود دارد؟. فرهنگ عمومی. ش7.
- زالی، محمد رضا (1382). طراحی مدل ارزیابی عملکرد سازمانهای تحقیقاتی صنعتی کشور. رساله دکتری مدیریت. دانشکده مدیریت دانشگاه تهران.
- سرمد، زهره؛ بازگان، عباس؛ حجازی، الهه (1385). روشهای تحقیق در علوم رفتاری. تهران: انتشارات آگاه.
- سید خاموشی، سید مهدی؛ نظری، ابوالفضل (1387). ارزیابی تصمیمات استراتژیک فرهنگی بر اساس ارزشهای اسلامی، مورد مطالعه: حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی. اندیشه مدیریت. س2. ش2: 155-190.
- عابدی جعفری، حسن و همکاران (1390). تحلیل مضمون و شبکه مضامین: روشی ساده و کارامد برای تبیین الگوهای موجود در دادههای کیفی. اندیشه مدیریت راهبردی. س5. ش2: 151-198.
- غلامی، حمید؛ نورعلیزاده، حمید رضا (1382). مقایسه روشهای ارزیابی عملکرد. اولین کنفرانس ملی مدیریت عملکرد. جهاد دانشگاهی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران.
- محمدپور، احمد (1390). روش تحقیق کیفی ضد روش. تهران: انتشارات جامعه شناسان.
- معاونت پژوهشی و آموزشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (1378). سیاست فرهنگی و الگوی ارائه گزارش در فعالیتهای فرهنگی. تهران: انتشارات باز.
- Aguinis H. (2005). Performance management. New Jersey: Pearson, Prentice Hall.
- Akao, Y. & Hoshin Kanri (1991). Policy Deployment For Successful TQM. Productivity Press Ins. Cambridge, M.A. Chapters 1- 4 & 5.
- Atkinson, A. A., Waterhouse, J. H., & Wells, R. B. (1997). A stakeholder Approach to strategic performance Measurement. Sloan Management Review Spring, pp.25-37
- Babich, P. (2005). Hoshin Handbook: Chart the Course for Organization (Total Quality Engineering), Hardcover. Central Kentucky Book Supply, Ky USA.
- Baldrige, C. (2004). For Performance Excellence Measurement, Analysis and knowledge Management. Georgia O'Keefe Elementary School.
- Bernardin, H. J. (1977). Behavioral expectation scales versus summated scales: A fairer comparison. Journal of Applied Psychology, 62(4), pp.422-427.
- Borman, W. C. (1979). Format and training effects on rating accuracy and rater errors. Journal of Applied Psychology, 64(4), pp.410-421.
- Cardy R.L Cardy , (2004). performance management :concepts, skills, and exercises, m.e.sharpe
- Davis, F. D. (1989). Perceived usefulness, perceived ease of use, and user acceptance of information technology. MIS quarterly, 13(3), pp.319–340.
- Dessler, G. (2008). Human resource management (11th ed.). New Jersey: Pearson Education.
- Ghalayini, A. M., Noble, J. S., & Crowe, T. J. (1997). An Integrated Dynamic performance Measurement system for Improving Manufacturing competitiveness. International Journal of Production Economics. 48, pp. 207-225.
- Gudelis, D. (2002) Improving public governance by using performance evaluation and knowledge management approaches. Public Policy and Administration 2004; 10: 21-6.
- Kaplan R.S and Norton D.P. (1992). The Balanced Scorecard – measures that drive Performance. Harvard Business Review.
- Kanji, G. (2002). Performance Measurement System. Total Quality Management. 13(5), 705-720.
- Kenyon, D. A. (1997, May). Strategic Planning With The Hoshin Process. Quality Digest. 7(5), pp. 55-65.
- lawler E.E ,(2008). Make Human Capital a Source of Competitive Advantage, Organizational Dynamics 38 , pp. 1-7
- mone and London e.m. (2010). employee engagement through effective performance management : A practical guide for managers, routledge. new york
- Pukalos, E. D., & O’Leary, R. S. (2011). Why is performance management broken? Industrial and Organizational Psychology, 4(2), pp. 146–164.
- Pukalos, E. D., & Wexley, K. N. (1983). The relationship among perceptual similarity, sex, and performance ratings in manager-subordinate dyads. Academy of Management Journal, 26(1), pp. 129–139.
- Pulakos E.D, (2009). performance management : A new approach for driving business results , wiley – blackwell , malden ,ma
- Singer , m , (1990).human resource management, pws – kent pubishing
- Tangen, S. (2004). Professional practice performance Measurement: from philosophy to practice. International Journal of Productivity and performance Management. 53(8), pp. 726-737.
- Witcher, B. J. (2003). Policy Management of Strategy (Hoshin Kanri). Journal of Strategic Change. 12(2), pp. 83-94.
|