آمار

تعداد نشریات39
تعداد شماره‌ها1,175
تعداد مقالات8,460
تعداد مشاهده مقاله6,349,080
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,600,259
موسوی, سید نجم الدین. (1397). شناسایی و تبیین شاخصهای کلیدی برندسازی اسلامی با استفاده از روش دلفی فازی. پدافند الکترونیکی و سایبری, 26(1), 231-251.
سید نجم الدین موسوی. "شناسایی و تبیین شاخصهای کلیدی برندسازی اسلامی با استفاده از روش دلفی فازی". پدافند الکترونیکی و سایبری, 26, 1, 1397, 231-251.
موسوی, سید نجم الدین. (1397). 'شناسایی و تبیین شاخصهای کلیدی برندسازی اسلامی با استفاده از روش دلفی فازی', پدافند الکترونیکی و سایبری, 26(1), pp. 231-251.
موسوی, سید نجم الدین. شناسایی و تبیین شاخصهای کلیدی برندسازی اسلامی با استفاده از روش دلفی فازی. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1397; 26(1): 231-251.