- الوانی، س. م. (1386). مدیریت عملکرد در نگاه فرا سازمانی، سومین کنفرانس ملی مدیریت عملکرد. تهران: مرکز همایشهای علمی جهاد دانشگاهی.
- بیک زاد، جعفر و همکار (1388). ارزیابی عملکرد سازمان با استفاده از مدل تعالی سازمانی EFQM، کار و جامعه، ص 50.
- تولایی، روح اله (1386). رویکردهای نوین به ارزیابی عملکرد سازمانها، دوماهنامه توسعه انسانی پلیس، ص 9.
- جعفری، احمد (1390). مدیریت و ارزشیابی عملکرد، مرکز مطالعات و تفکر راهبردی سپاه، تهران.
- چنگیز والمحمدی و همکار (1389). ارزیابی عملکرد سازمان با استفاده از تکنیک BSC. فصلنامه مدیریت: 72.
- حاجی جباری، علیرضا؛ سرآبادانی، مهدی (1386). راهنمای کاربردی ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی.تهران: انتشارات مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران.
- داریانی، محمد علی و همکار (1386). رویکردهای نوین در مدیریت عملکرد، سومین کنفرانس مدیریت عملکرد، تهران: انتشارات جهاد دانشگاهی.
- رفیع زاده، علاءالدین (1386). استقرار نظامهای نوین مدیریتی. سمینار وزارت علوم.
- زنجیرچی، سیدمحمود (1385). بررسی کارایی نظام ارزشیابی کارکنان دولت با رویکرد مدیریت اسلامی. سومین کنفرانس ملی مدیریت عملکرد.
- امام خامنهای، سید علی (1390). حدیث ولایت. لوح فشرده مجموعه رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی. تهران: مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی.
- ستاری فرد، احسان (بدون تاریخ). چرایی و چگونگی ارزیابی عملکرد در سازمانهای تعمیرات و بازسازی. سومین کنفرانس ملی نگهداری و تعمیرات.
- سودمند، روزبه و همکاران (1386). توانمندسازی منابع انسانی گامی بلند در اجرای اثربخش مدیریت عملکرد. سومین کنفرانس ملی مدیریت عملکرد.
- سهرابی، روح اله و همکاران (1386). بررسی و تحلیل نظام ارزیابی دستگاههای اجرایی کشور. سومین کنفرانس مدیریت عملکرد. تهران: انتشارات جهاد دانشگاهی.
- شیخ زاده، رجبعلی (1388). الگوی مفهومی مدیریت عملکرد در سازمانهای مأموریت محور. فصلنامه پژوهشهای مدیریت منابع انسانی دانشگاه جامع امام حسین(ع): 57.
- شیدایی، فرهاد (1386). مدیریت مبتنی بر عملکرد. سومین کنفرانس مدیریت عملکرد. تهران: انتشارات جهاد دانشگاهی.
- علیرضا میرصادقی و همکاران (1381). دستورالعمل علمی ـ اجرایی استقرار نظام مبتنی بر مدیریت عملکرد. مؤسسه تحقیق و توسعه پژوهشگران سلامت.
- فرهادی، سیدمحمد (بدون تاریخ). الگوی مدیریت عملکرد در سازمانهای تحقیق و توسعه ایران و چالشهای نوین فراروی آن، Archieve of SID .
- قدرتیان، ج. (1383). طراحی مدل جامع ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شرکتها. فصلنامه مدیریت: 109.
- محمدبیگی، یزدان (1385). همسویی استراتژی کسب و کار و فناوری اطلاعات از طریق کارت امتیازی متوازن ”BSC“. اولین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات.
- میرزاصادقی، علیرضا و همکاران (1381). دستورالعمل علمی ـ اجرایی استقرار نظام مدیریت مبتنی بر عملکرد، مؤسسه تحقیق و توسعه پژوهشگران سلامت ـ گروه مشاور TUV Academy.
- یارمحمدیان، محمدحسین (1384). بررسی چهار مدل مدیریت عملکرد در سیستم بهداشت و درمان. فرایند مدیریت و توسعه. 19.
- پژوهشکده تحقیقات اسلامی (1390). درآمدی بر شایستگیهای پاسداری، خودارزیابی و محاسبه نفس. انتشارات زمزم هدایت.
- Armstrong, M. (1994). Performance Management.
- Ferreira, A., & Otley, D. (2009). The design and use of performance management systems. Management Accounting Research , 263-282.
- Folan, P., & Browne, J. (2005). A review of performance management: Towards performance management. Computers In Industry , 663-680.
- Gruman, J. A., & Saks, A. M. (2011). Performance Management and emploee engagement. Human Resource Management Review , 123-136.
- leeuw, S. d., & van den berg, J. P. (2011). Imprving oprational performance by influencing shopfloor behavior via performance management practices. Journal of Oprations Management , 224-235.
- Ukko, J., Tenhunen, J., & Rantanen, H. (2007). Performance measurement impacts on management and leadership:Prespectives of management and employees. Production Economics , 39-51.
|