ظهیری پور, سیدعلی, جلالی, علی اکبر. (1392). بهبود کنترل مد لغزشی مدل‌مبنای پیوندی سیستم تعلیق فعال خودرو با استفاده از چرخش بهینه سطوح لغزش و منطق فازی. پدافند الکترونیکی و سایبری, 9(2), -.
سیدعلی ظهیری پور; علی اکبر جلالی. "بهبود کنترل مد لغزشی مدل‌مبنای پیوندی سیستم تعلیق فعال خودرو با استفاده از چرخش بهینه سطوح لغزش و منطق فازی". پدافند الکترونیکی و سایبری, 9, 2, 1392, -.
ظهیری پور, سیدعلی, جلالی, علی اکبر. (1392). 'بهبود کنترل مد لغزشی مدل‌مبنای پیوندی سیستم تعلیق فعال خودرو با استفاده از چرخش بهینه سطوح لغزش و منطق فازی', پدافند الکترونیکی و سایبری, 9(2), pp. -.
ظهیری پور, سیدعلی, جلالی, علی اکبر. بهبود کنترل مد لغزشی مدل‌مبنای پیوندی سیستم تعلیق فعال خودرو با استفاده از چرخش بهینه سطوح لغزش و منطق فازی. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1392; 9(2): -.