آمار

تعداد نشریات39
تعداد شماره‌ها1,172
تعداد مقالات8,445
تعداد مشاهده مقاله6,340,474
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,587,034
محمدی, بیژن, حلمی, مرتضی, سلیمی مجد, داود. (1396). هدف از این تحقیق، تخمین عمر خستگی کامپوزیت‌های چندلایه با استفاده از یک مدل جدید مبتنی بر مکانیک خرابی محیط پیوسته است. بدین‌منظور یک معیار به فرم بسته بر پایه روش انرژی و در چارچوب مکانیک خرابی ارائه شده است، به‌گونه‌ای که تفاوت آسیب در سه جهت مختلف را. پدافند الکترونیکی و سایبری, 13(1), -.
بیژن محمدی; مرتضی حلمی; داود سلیمی مجد. "هدف از این تحقیق، تخمین عمر خستگی کامپوزیت‌های چندلایه با استفاده از یک مدل جدید مبتنی بر مکانیک خرابی محیط پیوسته است. بدین‌منظور یک معیار به فرم بسته بر پایه روش انرژی و در چارچوب مکانیک خرابی ارائه شده است، به‌گونه‌ای که تفاوت آسیب در سه جهت مختلف را". پدافند الکترونیکی و سایبری, 13, 1, 1396, -.
محمدی, بیژن, حلمی, مرتضی, سلیمی مجد, داود. (1396). 'هدف از این تحقیق، تخمین عمر خستگی کامپوزیت‌های چندلایه با استفاده از یک مدل جدید مبتنی بر مکانیک خرابی محیط پیوسته است. بدین‌منظور یک معیار به فرم بسته بر پایه روش انرژی و در چارچوب مکانیک خرابی ارائه شده است، به‌گونه‌ای که تفاوت آسیب در سه جهت مختلف را', پدافند الکترونیکی و سایبری, 13(1), pp. -.
محمدی, بیژن, حلمی, مرتضی, سلیمی مجد, داود. هدف از این تحقیق، تخمین عمر خستگی کامپوزیت‌های چندلایه با استفاده از یک مدل جدید مبتنی بر مکانیک خرابی محیط پیوسته است. بدین‌منظور یک معیار به فرم بسته بر پایه روش انرژی و در چارچوب مکانیک خرابی ارائه شده است، به‌گونه‌ای که تفاوت آسیب در سه جهت مختلف را. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1396; 13(1): -.