آمار

تعداد نشریات36
تعداد شماره‌ها1,175
تعداد مقالات8,461
تعداد مشاهده مقاله6,410,809
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,646,606
شاهین, آرش, محمدی شاهیوردی, سمیه, علی محمدی کمال‌آبادی, مسلم, نوری, عاطفه. (1393). برآورد ارزش چرخه عمر مشتری برای اولویت‌بندی استراتژی‌های توسعه یک محصول جدید بر مبنای مدل هوانگ و مدل کانو. پدافند الکترونیکی و سایبری, 16(45), 34-41.
آرش شاهین; سمیه محمدی شاهیوردی; مسلم علی محمدی کمال‌آبادی; عاطفه نوری. "برآورد ارزش چرخه عمر مشتری برای اولویت‌بندی استراتژی‌های توسعه یک محصول جدید بر مبنای مدل هوانگ و مدل کانو". پدافند الکترونیکی و سایبری, 16, 45, 1393, 34-41.
شاهین, آرش, محمدی شاهیوردی, سمیه, علی محمدی کمال‌آبادی, مسلم, نوری, عاطفه. (1393). 'برآورد ارزش چرخه عمر مشتری برای اولویت‌بندی استراتژی‌های توسعه یک محصول جدید بر مبنای مدل هوانگ و مدل کانو', پدافند الکترونیکی و سایبری, 16(45), pp. 34-41.
شاهین, آرش, محمدی شاهیوردی, سمیه, علی محمدی کمال‌آبادی, مسلم, نوری, عاطفه. برآورد ارزش چرخه عمر مشتری برای اولویت‌بندی استراتژی‌های توسعه یک محصول جدید بر مبنای مدل هوانگ و مدل کانو. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1393; 16(45): 34-41.