بانشی, عبادالله, بوستانی, حمیدرضا, ذکی, مهدی. (1398). واکاوی ابعاد بازاریابی داخلی ازمنظر اسلام و سنجش رابطه آن با قصد بازدید مجدد گردشگران اماکن مذهبی. پدافند الکترونیکی و سایبری, 27(1), 115-140.
عبادالله بانشی; حمیدرضا بوستانی; مهدی ذکی. "واکاوی ابعاد بازاریابی داخلی ازمنظر اسلام و سنجش رابطه آن با قصد بازدید مجدد گردشگران اماکن مذهبی". پدافند الکترونیکی و سایبری, 27, 1, 1398, 115-140.
بانشی, عبادالله, بوستانی, حمیدرضا, ذکی, مهدی. (1398). 'واکاوی ابعاد بازاریابی داخلی ازمنظر اسلام و سنجش رابطه آن با قصد بازدید مجدد گردشگران اماکن مذهبی', پدافند الکترونیکی و سایبری, 27(1), pp. 115-140.
بانشی, عبادالله, بوستانی, حمیدرضا, ذکی, مهدی. واکاوی ابعاد بازاریابی داخلی ازمنظر اسلام و سنجش رابطه آن با قصد بازدید مجدد گردشگران اماکن مذهبی. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1398; 27(1): 115-140.