تعداد نشریات | 38 |
تعداد شمارهها | 1,252 |
تعداد مقالات | 9,075 |
تعداد مشاهده مقاله | 8,182,834 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 4,940,269 |
مهندسی لجستیک در ایجاد و مدیریت سیستم | ||
مدیریت زنجیره تأمین | ||
مقاله 2، دوره 6، شماره 22، اسفند 1383، صفحه 20-25 اصل مقاله (209.97 K) | ||
نوع مقاله: ترویجی | ||
تاریخ دریافت: 08 تیر 1399، تاریخ پذیرش: 08 تیر 1399 | ||
چکیده | ||
لجستیک که باید بیشترین انعطاف را در پشتیبانی نیازمندی های مصرف کنندگان و پشتیبانی شوندگان داشته باشد، خود نیز در تقابل با تغییرات محیطی باید دارای انعطاف مضاعفی باشد. برای ایجاد انعطاف در مأموریت، ساختار و عملیات لجستیک می بایستی مهندسان لجستیک به ابزارهای متنوع و پیشرفته نیز مسلط باشند. آنچه که امروزه موفقیت در سیستم های لجستیکی را به همراه دارد، صرفا استفاده از ابزارها و روشهای کلاسیک مهندسی لجستیک نیست، بلکه طیف وسیعی از دانش روز بشری از ریاضیات پیشرفته گرفته تا سیستم های فازی، هوش مصنوعی و شبکه های عصبی و سیستمهای اطلاعاتی است. در این مقاله سعی می شود تا با مرور مفاهیم کلاسیک مهندسی لجستیک، دیدگاههای جدید نیز مورد بررسی قرار گیرد. | ||
کلیدواژهها | ||
............ | ||
عنوان مقاله [English] | ||
Logistics Engineering in System Building and Management | ||
چکیده [English] | ||
Logistics, which should have the most flexibility in supporting the needs of consumers and those who are supported, should also have additional flexibility in the face of environmental changes. To create flexibility in logistics missions, structures and operations, logistics engineers must also be proficient in a variety of advanced tools. What makes success in logistics systems today is not just the use of classical logistics engineering tools and methods, but a wide range of modern human knowledge from advanced mathematics to fuzzy systems, artificial intelligence and neural networks and information systems. . This article tries to examine the new perspectives by reviewing the classical concepts of logistics engineering. | ||
کلیدواژهها [English] | ||
........... | ||
مراجع | ||
1- Blanchard, B.S, Logistics Engineering and | ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 507 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 140 |