مزروعی, نازیلا, علیوندی وفا, مرضیه, محب, نعیمه. (1401). مقایسه اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر ذهن‌آگاهی، نظریه گشتالت و رویکرد معنوی - مذهبی اسلام‌محور بر آشفتگی روان‌شناختی و احساس گناه مادران دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر. پدافند الکترونیکی و سایبری, 17(59), 105-134.
نازیلا مزروعی; مرضیه علیوندی وفا; نعیمه محب. "مقایسه اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر ذهن‌آگاهی، نظریه گشتالت و رویکرد معنوی - مذهبی اسلام‌محور بر آشفتگی روان‌شناختی و احساس گناه مادران دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر". پدافند الکترونیکی و سایبری, 17, 59, 1401, 105-134.
مزروعی, نازیلا, علیوندی وفا, مرضیه, محب, نعیمه. (1401). 'مقایسه اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر ذهن‌آگاهی، نظریه گشتالت و رویکرد معنوی - مذهبی اسلام‌محور بر آشفتگی روان‌شناختی و احساس گناه مادران دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر', پدافند الکترونیکی و سایبری, 17(59), pp. 105-134.
مزروعی, نازیلا, علیوندی وفا, مرضیه, محب, نعیمه. مقایسه اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر ذهن‌آگاهی، نظریه گشتالت و رویکرد معنوی - مذهبی اسلام‌محور بر آشفتگی روان‌شناختی و احساس گناه مادران دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1401; 17(59): 105-134.