آمار

تعداد نشریات35
تعداد شماره‌ها1,012
تعداد مقالات7,303
تعداد مشاهده مقاله5,376,141
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,797,612
شیرمردی احمد آباد, حسین, حاضری یزدی, محمدرضا, اسلام جو, علی. (1401). شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی اوراق مشارکت با رویکرد آمیخته بازاریابی با استفاده از روش ویکور فازی. پدافند الکترونیکی و سایبری, 3(2), 151-185.
حسین شیرمردی احمد آباد; محمدرضا حاضری یزدی; علی اسلام جو. "شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی اوراق مشارکت با رویکرد آمیخته بازاریابی با استفاده از روش ویکور فازی". پدافند الکترونیکی و سایبری, 3, 2, 1401, 151-185.
شیرمردی احمد آباد, حسین, حاضری یزدی, محمدرضا, اسلام جو, علی. (1401). 'شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی اوراق مشارکت با رویکرد آمیخته بازاریابی با استفاده از روش ویکور فازی', پدافند الکترونیکی و سایبری, 3(2), pp. 151-185.
شیرمردی احمد آباد, حسین, حاضری یزدی, محمدرضا, اسلام جو, علی. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی اوراق مشارکت با رویکرد آمیخته بازاریابی با استفاده از روش ویکور فازی. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1401; 3(2): 151-185.