حاضری یزدی, محمدرضا, شیرمردی احمد آباد, حسین, اسلام جو, علی. (1401). شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی اوراق مشارکت با رویکرد آمیخته بازاریابی با استفاده از روش ویکور فازی. پدافند الکترونیکی و سایبری, 3(2), 151-185.
محمدرضا حاضری یزدی; حسین شیرمردی احمد آباد; علی اسلام جو. "شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی اوراق مشارکت با رویکرد آمیخته بازاریابی با استفاده از روش ویکور فازی". پدافند الکترونیکی و سایبری, 3, 2, 1401, 151-185.
حاضری یزدی, محمدرضا, شیرمردی احمد آباد, حسین, اسلام جو, علی. (1401). 'شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی اوراق مشارکت با رویکرد آمیخته بازاریابی با استفاده از روش ویکور فازی', پدافند الکترونیکی و سایبری, 3(2), pp. 151-185.
حاضری یزدی, محمدرضا, شیرمردی احمد آباد, حسین, اسلام جو, علی. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی اوراق مشارکت با رویکرد آمیخته بازاریابی با استفاده از روش ویکور فازی. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1401; 3(2): 151-185.