آمار

تعداد نشریات39
تعداد شماره‌ها1,175
تعداد مقالات8,453
تعداد مشاهده مقاله6,343,212
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,591,365
عارفی, امین, فتحی, محمد رضا, کهیاری حقیقت, امین. (1401). تبیین تأثیر شخصیت برند حلال در بسته‌بندی فرآورده‌های غذایی بر وفاداری نگرشی و رفتاری مصرف‌کنندگان. پدافند الکترونیکی و سایبری, 13(52), 21-31.
امین عارفی; محمد رضا فتحی; امین کهیاری حقیقت. "تبیین تأثیر شخصیت برند حلال در بسته‌بندی فرآورده‌های غذایی بر وفاداری نگرشی و رفتاری مصرف‌کنندگان". پدافند الکترونیکی و سایبری, 13, 52, 1401, 21-31.
عارفی, امین, فتحی, محمد رضا, کهیاری حقیقت, امین. (1401). 'تبیین تأثیر شخصیت برند حلال در بسته‌بندی فرآورده‌های غذایی بر وفاداری نگرشی و رفتاری مصرف‌کنندگان', پدافند الکترونیکی و سایبری, 13(52), pp. 21-31.
عارفی, امین, فتحی, محمد رضا, کهیاری حقیقت, امین. تبیین تأثیر شخصیت برند حلال در بسته‌بندی فرآورده‌های غذایی بر وفاداری نگرشی و رفتاری مصرف‌کنندگان. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1401; 13(52): 21-31.