عارفی, امین, فتحی, محمد رضا, کهیاری حقیقت, امین. (1401). تبیین تأثیر شخصیت برند حلال در بسته‌بندی فرآورده‌های غذایی بر وفاداری نگرشی و رفتاری مصرف‌کنندگان. پدافند الکترونیکی و سایبری, 13(52), 21-31.
امین عارفی; محمد رضا فتحی; امین کهیاری حقیقت. "تبیین تأثیر شخصیت برند حلال در بسته‌بندی فرآورده‌های غذایی بر وفاداری نگرشی و رفتاری مصرف‌کنندگان". پدافند الکترونیکی و سایبری, 13, 52, 1401, 21-31.
عارفی, امین, فتحی, محمد رضا, کهیاری حقیقت, امین. (1401). 'تبیین تأثیر شخصیت برند حلال در بسته‌بندی فرآورده‌های غذایی بر وفاداری نگرشی و رفتاری مصرف‌کنندگان', پدافند الکترونیکی و سایبری, 13(52), pp. 21-31.
عارفی, امین, فتحی, محمد رضا, کهیاری حقیقت, امین. تبیین تأثیر شخصیت برند حلال در بسته‌بندی فرآورده‌های غذایی بر وفاداری نگرشی و رفتاری مصرف‌کنندگان. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1401; 13(52): 21-31.