آمار

تعداد نشریات36
تعداد شماره‌ها1,192
تعداد مقالات8,579
تعداد مشاهده مقاله6,988,689
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,032,532
عارفی, امین, فتحی, محمد رضا, کهیاری حقیقت, امین. (1401). تبیین تأثیر شخصیت برند حلال در بسته‌بندی فرآورده‌های غذایی بر وفاداری نگرشی و رفتاری مصرف‌کنندگان. پدافند الکترونیکی و سایبری, 13(52), 21-31.
امین عارفی; محمد رضا فتحی; امین کهیاری حقیقت. "تبیین تأثیر شخصیت برند حلال در بسته‌بندی فرآورده‌های غذایی بر وفاداری نگرشی و رفتاری مصرف‌کنندگان". پدافند الکترونیکی و سایبری, 13, 52, 1401, 21-31.
عارفی, امین, فتحی, محمد رضا, کهیاری حقیقت, امین. (1401). 'تبیین تأثیر شخصیت برند حلال در بسته‌بندی فرآورده‌های غذایی بر وفاداری نگرشی و رفتاری مصرف‌کنندگان', پدافند الکترونیکی و سایبری, 13(52), pp. 21-31.
عارفی, امین, فتحی, محمد رضا, کهیاری حقیقت, امین. تبیین تأثیر شخصیت برند حلال در بسته‌بندی فرآورده‌های غذایی بر وفاداری نگرشی و رفتاری مصرف‌کنندگان. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1401; 13(52): 21-31.