آمار

تعداد نشریات39
تعداد شماره‌ها1,115
تعداد مقالات8,121
تعداد مشاهده مقاله6,011,621
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,274,106
عارفی, امین, فتحی, محمد رضا, کهیاری حقیقت, امین. (1401). تبیین تأثیر شخصیت برند حلال در بسته‌بندی فرآورده‌های غذایی بر وفاداری نگرشی و رفتاری مصرف‌کنندگان. پدافند الکترونیکی و سایبری, 13(52), 21-31.
امین عارفی; محمد رضا فتحی; امین کهیاری حقیقت. "تبیین تأثیر شخصیت برند حلال در بسته‌بندی فرآورده‌های غذایی بر وفاداری نگرشی و رفتاری مصرف‌کنندگان". پدافند الکترونیکی و سایبری, 13, 52, 1401, 21-31.
عارفی, امین, فتحی, محمد رضا, کهیاری حقیقت, امین. (1401). 'تبیین تأثیر شخصیت برند حلال در بسته‌بندی فرآورده‌های غذایی بر وفاداری نگرشی و رفتاری مصرف‌کنندگان', پدافند الکترونیکی و سایبری, 13(52), pp. 21-31.
عارفی, امین, فتحی, محمد رضا, کهیاری حقیقت, امین. تبیین تأثیر شخصیت برند حلال در بسته‌بندی فرآورده‌های غذایی بر وفاداری نگرشی و رفتاری مصرف‌کنندگان. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1401; 13(52): 21-31.