آمار

تعداد نشریات39
تعداد شماره‌ها1,115
تعداد مقالات8,103
تعداد مشاهده مقاله5,998,161
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,264,027
نصراللهی, مهدی, فتحی, محمد رضا, کشاورز شاهباز, علی اصغر, رضی محب سراج, سمیه, تیزرو, علی. (1401). شناسایی و تشخیص تأثیر بسته‌بندی و تبلیغات بر خرید آنی با در نظرگرفتن ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: محصولات دمنوش‌های گیاهی). پدافند الکترونیکی و سایبری, 13(51), 33-45.
مهدی نصراللهی; محمد رضا فتحی; علی اصغر کشاورز شاهباز; سمیه رضی محب سراج; علی تیزرو. "شناسایی و تشخیص تأثیر بسته‌بندی و تبلیغات بر خرید آنی با در نظرگرفتن ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: محصولات دمنوش‌های گیاهی)". پدافند الکترونیکی و سایبری, 13, 51, 1401, 33-45.
نصراللهی, مهدی, فتحی, محمد رضا, کشاورز شاهباز, علی اصغر, رضی محب سراج, سمیه, تیزرو, علی. (1401). 'شناسایی و تشخیص تأثیر بسته‌بندی و تبلیغات بر خرید آنی با در نظرگرفتن ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: محصولات دمنوش‌های گیاهی)', پدافند الکترونیکی و سایبری, 13(51), pp. 33-45.
نصراللهی, مهدی, فتحی, محمد رضا, کشاورز شاهباز, علی اصغر, رضی محب سراج, سمیه, تیزرو, علی. شناسایی و تشخیص تأثیر بسته‌بندی و تبلیغات بر خرید آنی با در نظرگرفتن ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: محصولات دمنوش‌های گیاهی). پدافند الکترونیکی و سایبری, 1401; 13(51): 33-45.