نصراللهی, مهدی, فتحی, محمد رضا, کشاورز شاهباز, علی اصغر, رضی محب سراج, سمیه, تیزرو, علی. (1401). شناسایی و تشخیص تأثیر بسته‌بندی و تبلیغات بر خرید آنی با در نظرگرفتن ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: محصولات دمنوش‌های گیاهی). پدافند الکترونیکی و سایبری, 13(51), 33-45.
مهدی نصراللهی; محمد رضا فتحی; علی اصغر کشاورز شاهباز; سمیه رضی محب سراج; علی تیزرو. "شناسایی و تشخیص تأثیر بسته‌بندی و تبلیغات بر خرید آنی با در نظرگرفتن ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: محصولات دمنوش‌های گیاهی)". پدافند الکترونیکی و سایبری, 13, 51, 1401, 33-45.
نصراللهی, مهدی, فتحی, محمد رضا, کشاورز شاهباز, علی اصغر, رضی محب سراج, سمیه, تیزرو, علی. (1401). 'شناسایی و تشخیص تأثیر بسته‌بندی و تبلیغات بر خرید آنی با در نظرگرفتن ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: محصولات دمنوش‌های گیاهی)', پدافند الکترونیکی و سایبری, 13(51), pp. 33-45.
نصراللهی, مهدی, فتحی, محمد رضا, کشاورز شاهباز, علی اصغر, رضی محب سراج, سمیه, تیزرو, علی. شناسایی و تشخیص تأثیر بسته‌بندی و تبلیغات بر خرید آنی با در نظرگرفتن ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: محصولات دمنوش‌های گیاهی). پدافند الکترونیکی و سایبری, 1401; 13(51): 33-45.