- احمدوند، علی محمد؛ اشراق، حمید رضا؛ کریمی خوزانی، علی (1391) مدیریت بحرانهای اجتماعی اعتصاب، تظاهرات اعتراض آمیز و ... با رویکرد پلیس جامعه محور. توسعه ی سازمانی پلیس، شماره ی 40، .128 -113.
- حسن پور، رضا و قاسمی نامقی، محمد (1392). تأثیر فرهنگ سازمانی بر عملکرد مدیران و کارکنان در مدیریت بحران بر اساس مدل رابینز در شرکت پالایش گاز پارسیان، فصلنامه دانش پیشگیری و مدیریت بحران، فصلنامه دانش پیشگیری و مدیریت بحران، سال سوم شماره ۳.
- رسولیان، محسن (1394). بررسی رابطه مدیریت دانش و مدیریت بحران در وزارت صنعت، معدن و تجارت، پایاننامه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق - دانشکده مدیریت.
- محمدیان ، محمد و شهسواری، هادی (1397). بررسی فرهنگ سازمانی یک سازمان با رویکرد نهادی، پژوهشهای مدیریت منابع انسانی، سال دهم، شماره 4 (شماره پیاپی 34)
- مرادی، حجت الله، فرزانه، حجت، قلعه، حجت و قلعه، فرزانه (1397). بررسی تأثیر مدیریت دانش بر توانمندسازی کارکنان سازمان مدیریت بحران شهر تهران، نشریه مدیریت بحران، شماره 35.
- گاتسچاک ، جک (1393) مدیریت بحران. ترجمه علی پارساییان.تهران: ترمه
- رابینز، استیفن(1374). مدیریت رفتار سازمانی. ترجمه سید محمد اعرابی و علی پارساییان . تهران: موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی.
- آلیسون.گراهام (1383). مدیریت بحران و تصمیمگیری گراهام آلیسون. مجله سیاست دفاعی. س 2.ش 2:136.
- ایران زاده، سلیمان؛ محمودی، محسن (1389). شناخت فرهنگ سازمانی بر اساس مدل.؛ موردمطالعه: شرکت پلی نار. فراسوی مدیریت. شماره95 :76 ـ 53
- رابینز، استیفن (1377) مدیریت رفتار سازمانی. ترجمه علی پارسائیان و محمد اعرابی. تهران: مؤسسه مطالعات پژوهشهای بازرگانی.
- رابینز، استیفن (1381) رفتار سازمانی، مفاهیم، نظریهها و کاربردها. ترجمه علی پارسیان و سید محمد اعرابی. تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی.
- شریف زاده، فتاح؛ کاظمی، مهدی (1377) مدیریت فرهنگ سازمانی. تهران: نشر قومس.
- طوسی، محمدعلی (1372) فرهنگ سازمانی. تهران: مرکز آموزش مدیریت دولتی.
- فنیری، دیاناسی(1384) مدیریت اقتضایی متناسب بافرهنگ سازمانی انواع تغییر و فرهنگ. ترجمه ناصر میر سپاسی. تهران: میر.
- ولد بیگی، برهان الدین؛ پور حیدری، غلامرضا(1391) درس نامه مدیریت جامع بحران. تهران: آرویج ایرانیان، انجمن علمی مدیریت بحران ایران. احمدوند، علی محمد؛ اشراق، حمید رضا؛ کریمی خوزانی، علی (1391) مدیریت بحرانهای اجتماعی اعتصاب، تظاهرات اعتراض آمیز و ... با رویکرد پلیس جامعه محور. توسعه ی سازمانی پلیس، شماره ی 40، .128 -113.
- حسن پور، رضا و قاسمی نامقی، محمد (1392). تأثیر فرهنگ سازمانی بر عملکرد مدیران و کارکنان در مدیریت بحران بر اساس مدل رابینز در شرکت پالایش گاز پارسیان، فصلنامه دانش پیشگیری و مدیریت بحران، فصلنامه دانش پیشگیری و مدیریت بحران، سال سوم شماره ۳.
- رسولیان، محسن (1394). بررسی رابطه مدیریت دانش و مدیریت بحران در وزارت صنعت، معدن و تجارت، پایاننامه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق - دانشکده مدیریت.
- محمدیان ، محمد و شهسواری، هادی (1397). بررسی فرهنگ سازمانی یک سازمان با رویکرد نهادی، پژوهشهای مدیریت منابع انسانی، سال دهم، شماره 4 (شماره پیاپی 34)
- مرادی، حجت الله، فرزانه، حجت، قلعه، حجت و قلعه، فرزانه (1397). بررسی تأثیر مدیریت دانش بر توانمندسازی کارکنان سازمان مدیریت بحران شهر تهران، نشریه مدیریت بحران، شماره 35.
- گاتسچاک ، جک (1393) مدیریت بحران. ترجمه علی پارساییان.تهران: ترمه
- رابینز، استیفن(1374). مدیریت رفتار سازمانی. ترجمه سید محمد اعرابی و علی پارساییان . تهران: موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی.
- آلیسون.گراهام (1383). مدیریت بحران و تصمیمگیری گراهام آلیسون. مجله سیاست دفاعی. س 2.ش 2:136.
- ایران زاده، سلیمان؛ محمودی، محسن (1389). شناخت فرهنگ سازمانی بر اساس مدل.؛ موردمطالعه: شرکت پلی نار. فراسوی مدیریت. شماره95 :76 ـ 53
- رابینز، استیفن (1377) مدیریت رفتار سازمانی. ترجمه علی پارسائیان و محمد اعرابی. تهران: مؤسسه مطالعات پژوهشهای بازرگانی.
- رابینز، استیفن (1381) رفتار سازمانی، مفاهیم، نظریهها و کاربردها. ترجمه علی پارسیان و سید محمد اعرابی. تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی.
- شریف زاده، فتاح؛ کاظمی، مهدی (1377) مدیریت فرهنگ سازمانی. تهران: نشر قومس.
- طوسی، محمدعلی (1372) فرهنگ سازمانی. تهران: مرکز آموزش مدیریت دولتی.
- فنیری، دیاناسی(1384) مدیریت اقتضایی متناسب بافرهنگ سازمانی انواع تغییر و فرهنگ. ترجمه ناصر میر سپاسی. تهران: میر.
- ولد بیگی، برهان الدین؛ پور حیدری، غلامرضا(1391) درس نامه مدیریت جامع بحران. تهران: آرویج ایرانیان، انجمن علمی مدیریت بحران ایران.
- Alirezaee, A. and Pashaei, A. (2016). The effect of organizational culture on organizational agility abilities, Journal of Management Researches in Iran, Vol. 20, No. 2, Summer, 2016,.
- Bhaduri, R.M. (2019). Leveraging culture and leadership in crisis management, European Journal of Training and Development, Vol. 43 No. 5/6
- Booth, S. (2016). Crisis Management Strategy, London: Rutledge.
- Bowers, J., Melissa R., Reggie, Hall, Mandyam, Srinivasan, M. (2017). Organizational culture and leadership style: The missing combination for selecting the right leader for effective crisis management, Business Horizons, Volume 60, Issue 4
- Cameron, K. S. and Quinn, R. E. (2011). Diagnosing and changing organizational culture based on the competing values framework. 3th ed., San Francisco: Jossey-Bass.
- Chen, S.S., Chuang, Y.W., Chen, P.Y. (2012). Behavioral intention formation in knowledge sharing: Examining the roles of KMS quality, KMS self-efficacy, and organizational climate. Knowledge Based Systems , 31, 106-118.
- Gümüsay, Ali Aslan and Bohné, Thomas Marc (2018). Individual and organizational inhibitors to the development of entrepreneurial competencies in universities, Research Policy, Volume 47, Issue 2, March 2018
- Martínez-Caro, Eva, Juan, Gabriel Cegarra-NavarroFrancisco, Javier, Alfonso-Ruiz (2020). Digital technologies and firm performance: The role of digital organizational culture, Technological Forecasting and Social Change, Volume 154, May 2020, 119962.
- Murata, Atsuo (2020). Cultural aspects as a root cause of organizational failure in risk and crisis management, Safety Science, Volume 135, March 2021, 105091.
- Thomaidou, Christina, Pavlidou, Andreas, Efstathiades (2020). The effects of internal marketing strategies on the organizational culture of secondary public schools, Evaluation and Program Planning, Volume 84, 101894.
- Wang, Z., Wang, N.(2012). Knowledge sharing, innovation and firm performance. Expert Systems with Applications , 39 , 8899–8908
|