- ابطحی، حسین؛ زاهدی، شمسالسادات؛ سیدنقوی، میرعلی (1390). معماری مدیریت منابعانسانی با رویکرئ چابکی نیرویانسانی. پایاننامه دکتری رشته مدیریتدولتی گرایش مدیریت منابعانسانی، دانشگاه علامه طباطبایی. دانشکده مدیریت و حسابداری.
- اسپریتزر، گریچن (2015). ایجاد عملکرد پایدار، گزیده مدیریت. ترجمه احمد عیسیخانی. س سیزدهم. ش 129.
- الماسی، حسن (1374). نگــــرش جدید در مدیریت منابعانسانی. مجله تدبیر. ش 56. س سیزدهم. ش 129.
- آهنچی، محمد (1393). مدیریت سوانح: مفاهیم، اصول و نظریهها، کتاب یکم. تهران: نشر مرکز آموزش و تحقیقات جمعیت هلالاحمر جمهوری اسلامی ایران.
- بهمنششکیب، داود؛ کارگر، احمد (1396). ارائه الگوی نظری هماهنگی بین سازمانی در مدیریت راهبردی بحرانهای طبیعی با روش فرا ترکیب. فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات بین رشتهای دانش راهبردی. ش 27: ص 27ـ102.
- بدری، سیدعلی (1384). آشنایی با مدیریتبحران (اصول و مبانی). تهران: جزوه آموزشی سازمان شهرداریها و دهداریها.
- بهرامپور، مهدی (1388). بررسی و تبیین الگوی جانمایی سایتهای مدیریتبحران (نمونه موردی، تهران منطقه 3). پایاننامه کارشناسیارشد در رشته برنامهریزی شهری و منطقهای. تهران: دانشگاه تربیت مدرس.
- تقویفرد، محمدتقی؛ نعمت، مسرت؛ صنیعیمنفرد، محمدعلی (1390). الگوی پیشبینی رفتار خرید مجدد مشتریان (مورد مطالعه: شرکت خدمات دهنده اینترنت). مدیریتبازرگانی. دوره 3. ش 10: ص 55ـ74.
- جعفرنژاد، احمد؛ شهنائی، بهنام (1386). مقدمهای بر چابکی عملکرد سازمانی و تولید چابک. تهران: مؤسسه کتاب مهربان نشر.
- قلیچلی، بهروز؛ ابراهیمی، شیما (1395). امکان سنجی استقرار مدیریتدانش با رویکرد سازمان بهرهوری آسیایی. چشمانداز مدیریتدولتی. ش 25: ص 95ـ114.
- عسکری، سعید؛ افشار، مهدی (1393). بررسی میزان تأثیر نظام مدیریت منابعانسانی بر کیفیت عملیات مدیریتبحران در شهرداری تهران. ششمین کنفرانس بینالمللی مدیریت جامع بحران.
- مختاری، حسین (1393). تحلیلی بر تأثیر استقرار حاکمیت بالینی بر عملکرد کارکنان پرستاری مرکز درمانی پایاننامه کارشناسیارشد اصفهان، دهاقان. دانشگاه آزاد اسلامی.
- رمضانیان، محمدرحیم؛ مرادی، محمود؛ بساقزاده، نرجس (1391). تأثیر فرایند تسهیمدانش و توانایی جذب دانش بر توان نوآوری. فصلنامه چشمانداز مدیریتدولتی. ش 11.
- رشیدی، م.؛ محمد، ولی؛ اکبری، چرابین؛ مسلم، معقول (2019). شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر توسعه چابکی سازمانی در سازمان آموزشوپرورش خراسان شمالی. فصلنامه رهبری و مدیریتآموزشی. ش 12 (4): ص 173ـ192.
- فلاح، محمدرضا (1397). شناسایی و تبیین پیشایندهای توانمندسازی منابعانسانی با رویکرد مدیریتدانش. پژوهشهای مدیریت منابعانسانی. ش 10 (1): ص 1ـ25.
- هنرمند، امیرحسین (1390). بررسی راههای افزایش عملکرد کارکنان بیمارستان شریعتی با استفاده از الگوی Achive (پایاننامه کارشناسیارشد)، اصفهان، خوراسگان، دانشگاه آزاد اسلامی.
- Fadia M. Hegazy, Kamel E. Ghorab. (2014). The Influence of Knowledge Management on Organizational Business Processes’ and Employees’ Benefits. International Journal of Business and Social Science.5(1):148-172.
- Felin, T., & Hesterly, W. S. (2007). The knowledge-based view, nested heterogeneity, and new value creation: Philosophical considerations on the locus of knowledge. Academy of Management Review, 32(1), 195-218.
- Jason, F. & Olsen, K. (2015) Knowledge management capabilities and firm performance: A test of universalistic, contingency and complementarity perspectives, Expert Systems with Applications, 42(3): 1178-1188.
- Nguyen, Q. T. N., Neck, P. A. (2008, July). Knowledge Management as Dynamic Capabilities: Does It Work in Emerging Less Developed Countries. PBFEAM 2008 Conference. Brisbane, Queensland, Australia
- Pearson, C. & Clair,J.(1998). ReFraming the Crisis Management. Academy of Management Review, 23(1), 5976.
- Tseng, S. M., Lee, P. S. (2014). The effect of knowledge management capability and dynamic capability on organizational performance. Journal of Enterprise Information Management, 27(2), 158-179
- Xiao, Y., Lu, L., Liu, J. and Zhou, Z. (2014). Knowledge Diffusion Path Analysis of data quality literature: A main path analysis original, Journal of Informetrics, 8(3): 594-605
|