آمار

تعداد نشریات36
تعداد شماره‌ها1,175
تعداد مقالات8,477
تعداد مشاهده مقاله6,462,312
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,702,388
مرادی, محمود, آخوندی, مرتضی. (1402). رابطه برجسته سازی رسانه‌ای مشروبات الکلی در آثار سینمایی برنده اسکار (سال‌های 1933-1927) و الغای قانون ممنوعیت مشروبات الکلی در ایالات متحده آمریکا. پدافند الکترونیکی و سایبری, 3(2), 93-121.
محمود مرادی; مرتضی آخوندی. "رابطه برجسته سازی رسانه‌ای مشروبات الکلی در آثار سینمایی برنده اسکار (سال‌های 1933-1927) و الغای قانون ممنوعیت مشروبات الکلی در ایالات متحده آمریکا". پدافند الکترونیکی و سایبری, 3, 2, 1402, 93-121.
مرادی, محمود, آخوندی, مرتضی. (1402). 'رابطه برجسته سازی رسانه‌ای مشروبات الکلی در آثار سینمایی برنده اسکار (سال‌های 1933-1927) و الغای قانون ممنوعیت مشروبات الکلی در ایالات متحده آمریکا', پدافند الکترونیکی و سایبری, 3(2), pp. 93-121.
مرادی, محمود, آخوندی, مرتضی. رابطه برجسته سازی رسانه‌ای مشروبات الکلی در آثار سینمایی برنده اسکار (سال‌های 1933-1927) و الغای قانون ممنوعیت مشروبات الکلی در ایالات متحده آمریکا. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1402; 3(2): 93-121.