مرادی, محمود, آخوندی, مرتضی. (1402). رابطه برجسته سازی رسانه‌ای مشروبات الکلی در آثار سینمایی برنده اسکار (سال‌های 1933-1927) و الغای قانون ممنوعیت مشروبات الکلی در ایالات متحده آمریکا. پدافند الکترونیکی و سایبری, 3(10), 93-121. doi: 10.27834743/ASS.2304.1157.4
محمود مرادی; مرتضی آخوندی. "رابطه برجسته سازی رسانه‌ای مشروبات الکلی در آثار سینمایی برنده اسکار (سال‌های 1933-1927) و الغای قانون ممنوعیت مشروبات الکلی در ایالات متحده آمریکا". پدافند الکترونیکی و سایبری, 3, 10, 1402, 93-121. doi: 10.27834743/ASS.2304.1157.4
مرادی, محمود, آخوندی, مرتضی. (1402). 'رابطه برجسته سازی رسانه‌ای مشروبات الکلی در آثار سینمایی برنده اسکار (سال‌های 1933-1927) و الغای قانون ممنوعیت مشروبات الکلی در ایالات متحده آمریکا', پدافند الکترونیکی و سایبری, 3(10), pp. 93-121. doi: 10.27834743/ASS.2304.1157.4
مرادی, محمود, آخوندی, مرتضی. رابطه برجسته سازی رسانه‌ای مشروبات الکلی در آثار سینمایی برنده اسکار (سال‌های 1933-1927) و الغای قانون ممنوعیت مشروبات الکلی در ایالات متحده آمریکا. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1402; 3(10): 93-121. doi: 10.27834743/ASS.2304.1157.4