آمار

تعداد نشریات36
تعداد شماره‌ها1,192
تعداد مقالات8,579
تعداد مشاهده مقاله6,988,707
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,032,553
حسینی طالخونچه, زهره السادات, کاظمی, علی. (1403). بازخوانی مفهوم درگیری ذهنی مصرف‌کننده بر انتخاب برند از طریق عناصر زیبایی‌شناختی بسته‌بندی در محصولات شرکت‌های تعاونی تولیدی شهر اصفهان. پدافند الکترونیکی و سایبری, 15(57), 1-11.
زهره السادات حسینی طالخونچه; علی کاظمی. "بازخوانی مفهوم درگیری ذهنی مصرف‌کننده بر انتخاب برند از طریق عناصر زیبایی‌شناختی بسته‌بندی در محصولات شرکت‌های تعاونی تولیدی شهر اصفهان". پدافند الکترونیکی و سایبری, 15, 57, 1403, 1-11.
حسینی طالخونچه, زهره السادات, کاظمی, علی. (1403). 'بازخوانی مفهوم درگیری ذهنی مصرف‌کننده بر انتخاب برند از طریق عناصر زیبایی‌شناختی بسته‌بندی در محصولات شرکت‌های تعاونی تولیدی شهر اصفهان', پدافند الکترونیکی و سایبری, 15(57), pp. 1-11.
حسینی طالخونچه, زهره السادات, کاظمی, علی. بازخوانی مفهوم درگیری ذهنی مصرف‌کننده بر انتخاب برند از طریق عناصر زیبایی‌شناختی بسته‌بندی در محصولات شرکت‌های تعاونی تولیدی شهر اصفهان. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1403; 15(57): 1-11.