حسینی طالخونچه, زهره السادات, کاظمی, علی. (1403). بازخوانی مفهوم درگیری ذهنی مصرف‌کننده بر انتخاب برند از طریق عناصر زیبایی‌شناختی بسته‌بندی در محصولات شرکت‌های تعاونی تولیدی شهر اصفهان. پدافند الکترونیکی و سایبری, 15(57), 1-11.
زهره السادات حسینی طالخونچه; علی کاظمی. "بازخوانی مفهوم درگیری ذهنی مصرف‌کننده بر انتخاب برند از طریق عناصر زیبایی‌شناختی بسته‌بندی در محصولات شرکت‌های تعاونی تولیدی شهر اصفهان". پدافند الکترونیکی و سایبری, 15, 57, 1403, 1-11.
حسینی طالخونچه, زهره السادات, کاظمی, علی. (1403). 'بازخوانی مفهوم درگیری ذهنی مصرف‌کننده بر انتخاب برند از طریق عناصر زیبایی‌شناختی بسته‌بندی در محصولات شرکت‌های تعاونی تولیدی شهر اصفهان', پدافند الکترونیکی و سایبری, 15(57), pp. 1-11.
حسینی طالخونچه, زهره السادات, کاظمی, علی. بازخوانی مفهوم درگیری ذهنی مصرف‌کننده بر انتخاب برند از طریق عناصر زیبایی‌شناختی بسته‌بندی در محصولات شرکت‌های تعاونی تولیدی شهر اصفهان. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1403; 15(57): 1-11.