1.

چگونگی اصلاح الگوی مصرف در گروه های درآمدی مختلف خانوارهای تهرانی

نازی محمد زاده اصل؛ محمد سریرافراز

2.

تبیین جایگاه و چگونگی اصلاح الگوی مصرف اوقات فرغت خانواده های ایرانی به منظور ارائه راهکارهای عملیاتی بهره مندی جامع با عنایت به تعالیم دینی اسلام.

مهدی سبحانی نژاد؛ عبدالله افشار؛ زهرا زارعی؛ زهرا زارعی

3.

بررسی ارتباط عوامل خانوادگی ، روان شناختی، جامعه شناختی و جمعیت شناختی با رفتار خرید وسواسی در دانشجویان

صادق نصری

4.

نگرش مدرسان زبان به ترویج فرهنگ مصرفی غرب در کتب آموزش زبان انگلیسی

مهرک رحیمی؛ سمانه یدالهی

5.

تحلیل محتوای کتابهای درسی دوره ابتدایی برحسب سازه الگوی مصرف(باتأکید بر آیات و روایات)

مهدی ربیعی؛ سکینه محبی امین

6.

سبک زندگی تلویزیونی و مصرف

غلامحسین عیوضی

7.

تأثیر مدیریت اقتصاد خانواده بر الگوی مصرف

حمید رفیعی