شرفی, وحید. (1404). بررسی تاثیر بسته بندی مینیمال بر خرید آنی مصرف کننده: نقش میانجی اعتماد به برند و تحسین بصری. پدافند الکترونیکی و سایبری, (), -.
وحید شرفی. "بررسی تاثیر بسته بندی مینیمال بر خرید آنی مصرف کننده: نقش میانجی اعتماد به برند و تحسین بصری". پدافند الکترونیکی و سایبری, , , 1404, -.
شرفی, وحید. (1404). 'بررسی تاثیر بسته بندی مینیمال بر خرید آنی مصرف کننده: نقش میانجی اعتماد به برند و تحسین بصری', پدافند الکترونیکی و سایبری, (), pp. -.
شرفی, وحید. بررسی تاثیر بسته بندی مینیمال بر خرید آنی مصرف کننده: نقش میانجی اعتماد به برند و تحسین بصری. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1404; (): -.