رهنما, فاطمه, کارآمد, امیرحسین, رهنمای, زهرا, محمودی, محمود. (1394). شناسایی سلیقه بصری مخاطب بر مبنای طبقه اجتماعی مطالعه موردی: بسته های چای. پدافند الکترونیکی و سایبری, 6(21), 22-31.
فاطمه رهنما; امیرحسین کارآمد; زهرا رهنمای; محمود محمودی. "شناسایی سلیقه بصری مخاطب بر مبنای طبقه اجتماعی مطالعه موردی: بسته های چای". پدافند الکترونیکی و سایبری, 6, 21, 1394, 22-31.
رهنما, فاطمه, کارآمد, امیرحسین, رهنمای, زهرا, محمودی, محمود. (1394). 'شناسایی سلیقه بصری مخاطب بر مبنای طبقه اجتماعی مطالعه موردی: بسته های چای', پدافند الکترونیکی و سایبری, 6(21), pp. 22-31.
رهنما, فاطمه, کارآمد, امیرحسین, رهنمای, زهرا, محمودی, محمود. شناسایی سلیقه بصری مخاطب بر مبنای طبقه اجتماعی مطالعه موردی: بسته های چای. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1394; 6(21): 22-31.