خدابخشی, محمد, صادقی, احمد. (1396). بررسی تأثیر اندازه و طراحی بسته بندی بر قصد خرید و رضایت مشتری. پدافند الکترونیکی و سایبری, 8(31), 30-41.
محمد خدابخشی; احمد صادقی. "بررسی تأثیر اندازه و طراحی بسته بندی بر قصد خرید و رضایت مشتری". پدافند الکترونیکی و سایبری, 8, 31, 1396, 30-41.
خدابخشی, محمد, صادقی, احمد. (1396). 'بررسی تأثیر اندازه و طراحی بسته بندی بر قصد خرید و رضایت مشتری', پدافند الکترونیکی و سایبری, 8(31), pp. 30-41.
خدابخشی, محمد, صادقی, احمد. بررسی تأثیر اندازه و طراحی بسته بندی بر قصد خرید و رضایت مشتری. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1396; 8(31): 30-41.