1.

بسته بندی و عرضه بنزین مظروف در ایران

صفحه 4-19
حسن پورعلی

2.

پیشرفت‌های اخیر در فنّاوری بسته‌بندی‌های هوشمند و تعاملی به منظور افزایش برقراری ارتباط با مصرف‌کننده

صفحه 20-29
مجتبی آذری آنپار؛ حدیثه پایین‌محلی؛ مهسا نکته‌سنج اول

3.

بررسی تأثیر اندازه و طراحی بسته بندی بر قصد خرید و رضایت مشتری

صفحه 30-41
محمد خدابخشی؛ احمد صادقی

4.

تحلیل معیارهای بسته‌بندی محصولات صادراتی مطالعه موردی: محصولات صادراتی استان سمنان

صفحه 42-53
داود فیض؛ علی شهابی

5.

استفاده راهبردی از رنگ در بسته بندی کالاهای دارای نشان تجاری

صفحه 54-69
الهام کشمیری زاده

6.

سنجش ارتباط بسته بندی سبز با رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات تند مصرف

صفحه 70-75
سیما سمنارشاد؛ محمدرضا بابایی؛ نازنین پیله وری

7.

برچسب مواد غذایی: مفاهیم، کارکردها و دلایل استفاده یا عدم استفاده از آن

صفحه 76-91
ابوالقاسم ابراهیمی؛ مریم نکویی زاده؛ زهرا خدابخشی سورشجانی