- امام پور، م. (1383). «رعایت الزامات برچسب زنی کالا مانع سوء استفاده کنندگان از کالا». صنعت بسته بندی، 61، 10-11.
- آقازاده، ه.، حقیقی، م.، و ابراهیمی، ا. (1390). «بررسی تأثیر ابعاد بصری و اطّلاعاتی بسته بندی بر تصمیم خرید». فصلنامه چشم انداز مدیریت بازرگانی، 40، 111-135.
- دستورالعمل اجرایی حداقل ضوابط برچسب گذاری فرآوردههای غذایی و آشامیدنی. سازمان غذا و دارو (1393). بازیابی شده در 29 تیر 1395 از: برچسب گذاری 93.
- http://fdo.tums.ac.ir/ghaza/uploads/ pdf
- دلشادیان، ز.، کوشکی، م.، محمدی، ر.، و مرتضویان، ا. م. (1394). «بررسی برخی الزامات برچسبگذاری در فرآورده های لبنی، گوشتی و آبمیوه عرضه شده در شهر تهران». ویژه نامه علوم و صنایع غذایی، 13(1)، 83-90.
- قنبری قوزیکلی، م.، قوچانی، م.، امینی تبوک، ف.، نوروز، پ.، دهقان زاده ریحانی، ر.، و اصلانی، ح. (1393). «بررسی میزان آگاهی و عملکرد متصدیان مراکز تهیه، توزیع و مشتریان مواد غذایی شهرستان بستان آباد در مورد برچسب های مواد غذایی». بهداشت مواد غذایی، 4(2)، 27-79.
- کلینیک تخصصی بسته بندی مواد غذایی ایران. بازیابی شده در 29 تیر 1395 از:
- http://www.icfp.ir/freview.php?action=sub&db_sw=fnaghd&id=139
- معتمدی فر، ک. (1388). «شناخت بسته بندی». مرکز مطالعات و پژوهش های لجستیکی، تهران: انتشارات فرات.
- میرقطبی، م.، باژن، م.، و امیری، ز. (1391). «بررسی آگاهی و عملکرد مشتریان در مورد برچسبهای مواد غذایی». فصلنامه پایش، 11(4)، 505-510.
- Prinsloo, N., Van der Merwe, D., Bosman, M., & Erasmus, A. C. (2012). "A critical review of the significance of food labelling during consumer decision making." Journal of Family Ecology and Consumer Sciences/Tydskrif vir Gesinsekologie
- Dörnyei, K. R., & Gyulavari, T. (2016). "Why do not you read the label?–an integrated framework of consumer label information search." International Journal of Consumer Studies, 40(1), 92-100.
- Brinzea, V. M., & Oancea, O. E. M. (2016). "The label-An essential tool for keeping the consumer informed and for promoting products in the economic area." Scientific Bulletin-Economic Sciences, 15(1), 49-59.
- van der Colff, N., van der Merwe, D., Bosman, M., Erasmus, A., & Ellis, S. (2016). "Consumers’ pre-purchase satisfaction with the attributes and information of food labels." International Journal of Consumer Studies, 40(2), 220-228.
- Jacobs, S. A., de Beer, H., & Larney, M. (2011). "Adult consumers’ understanding and use of information on food labels: a study among consumers living in the Potchefstroom and Klerksdorp regions, South Africa." Public health nutrition, 14(3), 510-522.
- Regulations relating to the labelling and advertising of foodstuffs(2010). "South Africa. Proclamation no. R. 146, 2010. Government Gazette, 32975:3-53, 1March.
- Saeed, R., Lodhi, R. N., Rauf, A., Iqbal Rana, M., Mahmood, M., & Ahmad M. (2013). "Impact of Labeling on Customer Buying Behavior in Sahiwal, Pakistan." World Applied Sciences Journal, 24(9), 1250-1254.
- Van der Merwe, D., Bosman, M., Ellis, S., De Beer, H., & Mielmann, A. (2013). "Consumers’ knowledge of food label information: an exploratory investigation in Potchefstroom, South Africa." Public health nutrition, 16(3), 403-408.
- Zafar, M. Z., Hashim, N. A., & Halim, F. (2016). "Food label makes individual healthy." Journal of Scientific Research and Development. 3(1), 68-76.
- Azila-Gbettor, E. M., Avorgah, S. M. K., & Adigbo, E. D. (2013). "Exploring consumer knowledge and usage of label information in Ho Municipality of Ghana." European Scientific Journal, 9(28).
- Mutsikiwa, M., Marumbwa, J., & Mudondo, D. C. (2013). "The Impact of informational package elements on consumer purchase behaviour of breakfast cereal products: the case of university students in Masvingo, Zimbabwe." European Journal of Business Management, 5(8).
- Bazhan, M., Mirghotbi, M., & Amiri, Z. (2015). "Food labels: An analysis of the consumers' reasons for non-use." Journal of Paramedical Sciences, 6(1).
- Latiff, Z. A. A., Rezai, G., Mohamed, Z., & Ayob, M. A. (2015). "Food Label's Imapact Assessment on Consumer Purchasing Behavior in Malaysia." Journal of Food Products Marketing.
- Sial, M. F., Gulzar, A., & Nawaz, B. (2011). "Impact of labeling and packaging on buying behavior of young consumers with mediating role of brand image." Interdisciplinary Journal of Contemporary Research in Business, 3(8), 1022.
- Bazhan, M., Mirghotbi, M., & Amiri, Z. (2015). "Food labels: An analysis of the consumers' reasons for non-use." Journal of Paramedical Sciences, 6(1).
- Mutsikiwa, M., Marumbwa, J., & Mudondo, D. C. (2013). "The Impact of informational package elements on consumer purchase behaviour of breakfast cereal products: the case of university students in Masvingo, Zimbabwe." European Journal of Business Management, 5(8).
- Dörnyei, K., & Gyulavari, T. (2012). Reading before buying-exploring consumer attitudes toward informative function of packaging.
- Rodermond, D. (2016). Effect of traffic light food labels on consumers’ food expectations and purchase intentions (Master's thesis, University of Twente).
|