آمار

تعداد نشریات39
تعداد شماره‌ها1,170
تعداد مقالات8,436
تعداد مشاهده مقاله6,301,261
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,553,406
مالمیر, آمنه, عباسی, حمیده, طیب طاهر, سمیره. (1398). تأثیر بازاریابی رابطه‌مند و اعتماد به نشان تجاری بر پذیرش کیفیت ارتباط بین مشتریان و سازمان از دیدگاه مشتریان. پدافند الکترونیکی و سایبری, 10(40), 18-31.
آمنه مالمیر; حمیده عباسی; سمیره طیب طاهر. "تأثیر بازاریابی رابطه‌مند و اعتماد به نشان تجاری بر پذیرش کیفیت ارتباط بین مشتریان و سازمان از دیدگاه مشتریان". پدافند الکترونیکی و سایبری, 10, 40, 1398, 18-31.
مالمیر, آمنه, عباسی, حمیده, طیب طاهر, سمیره. (1398). 'تأثیر بازاریابی رابطه‌مند و اعتماد به نشان تجاری بر پذیرش کیفیت ارتباط بین مشتریان و سازمان از دیدگاه مشتریان', پدافند الکترونیکی و سایبری, 10(40), pp. 18-31.
مالمیر, آمنه, عباسی, حمیده, طیب طاهر, سمیره. تأثیر بازاریابی رابطه‌مند و اعتماد به نشان تجاری بر پذیرش کیفیت ارتباط بین مشتریان و سازمان از دیدگاه مشتریان. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1398; 10(40): 18-31.