آمار

تعداد نشریات36
تعداد شماره‌ها1,192
تعداد مقالات8,579
تعداد مشاهده مقاله6,989,905
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,033,394
یعقوبی, نیره سادات, کردنائیج, اسداله, آقائی, محمد. (1399). تأثیر کیفیت، خلاقیت و جذابیت بسته بندی بر قصد خرید مصرف کننده با در نظر گرفتن نقش میانجی احساس و شناخت مشتری (مطالعه موردی: صنعت شکلات). پدافند الکترونیکی و سایبری, 11(42), 54-67.
نیره سادات یعقوبی; اسداله کردنائیج; محمد آقائی. "تأثیر کیفیت، خلاقیت و جذابیت بسته بندی بر قصد خرید مصرف کننده با در نظر گرفتن نقش میانجی احساس و شناخت مشتری (مطالعه موردی: صنعت شکلات)". پدافند الکترونیکی و سایبری, 11, 42, 1399, 54-67.
یعقوبی, نیره سادات, کردنائیج, اسداله, آقائی, محمد. (1399). 'تأثیر کیفیت، خلاقیت و جذابیت بسته بندی بر قصد خرید مصرف کننده با در نظر گرفتن نقش میانجی احساس و شناخت مشتری (مطالعه موردی: صنعت شکلات)', پدافند الکترونیکی و سایبری, 11(42), pp. 54-67.
یعقوبی, نیره سادات, کردنائیج, اسداله, آقائی, محمد. تأثیر کیفیت، خلاقیت و جذابیت بسته بندی بر قصد خرید مصرف کننده با در نظر گرفتن نقش میانجی احساس و شناخت مشتری (مطالعه موردی: صنعت شکلات). پدافند الکترونیکی و سایبری, 1399; 11(42): 54-67.