رجبی, فاطمه, ابراهیمی, سید کاظم, امری اسرمی, محمد. (1404). اثر رقابت در بازار محصول بر رابطه بین شفافیت اطلاعاتی و حاکمیت شرکتی با ارزش شرکت. پدافند الکترونیکی و سایبری, 6(1), 49-75.
فاطمه رجبی; سید کاظم ابراهیمی; محمد امری اسرمی. "اثر رقابت در بازار محصول بر رابطه بین شفافیت اطلاعاتی و حاکمیت شرکتی با ارزش شرکت". پدافند الکترونیکی و سایبری, 6, 1, 1404, 49-75.
رجبی, فاطمه, ابراهیمی, سید کاظم, امری اسرمی, محمد. (1404). 'اثر رقابت در بازار محصول بر رابطه بین شفافیت اطلاعاتی و حاکمیت شرکتی با ارزش شرکت', پدافند الکترونیکی و سایبری, 6(1), pp. 49-75.
رجبی, فاطمه, ابراهیمی, سید کاظم, امری اسرمی, محمد. اثر رقابت در بازار محصول بر رابطه بین شفافیت اطلاعاتی و حاکمیت شرکتی با ارزش شرکت. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1404; 6(1): 49-75.