1.

تأثیر ذهن تورمی بر تورم ذهنی و پیش‌بینی تورم در ایران (۱۳۹۲–۱۴۰۲)

صفحه 11-47
علیرضا عرفانی؛ سیده ستایش شجاعی

2.

اثر رقابت در بازار محصول بر رابطه بین شفافیت اطلاعاتی و حاکمیت شرکتی با ارزش شرکت

صفحه 49-75
فاطمه رجبی؛ سید کاظم ابراهیمی؛ محمد امری اسرمی

3.

ارائه الگوی رتبه‌بندی اعتباری شرکت‌های پذیرفته شده در بازار سرمایه با استفاده از مدل معادلات ساختاری

صفحه 77-104
حامد باشکوه اجیرلو؛ حمید مرتضی نیا؛ محمد سلگی؛ مهدی احمدی

4.

آیا نوسانات بازدهی سرمایه‌گذاری در سهام متفاوت از نوسانات بازدهی سهام است؟

صفحه 105-134
محسن گل سرخ حق؛ مهدی ذوالفقاری؛ اصغر اصغرزاده؛ محمد قلی پور خطیر؛ محمد علی مظفری

5.

افزایش سطح حباب قیمت سهام شرکت‌ها بر ارتباط بین تحول دیجیتال شرکتی و ریسک سقوط قیمت سهام

صفحه 135-158
اناهیتا زندی

6.

بررسی سرریز نوسانات نفت و گاز بر حجم معاملات در بازار سرمایه با رویکرد GARCH-BEKK

صفحه 159-185
خسرو مرادی شهدادی؛ محمد حسین رنجبر؛ کامران پودات