1.

طراحی شبکه‌ی زنجیره‌ی تأمین پایا برای محصول ماژولار در شرایط عدم قطعیت مطالعه‌ی موردی: پمپ‌های کرایوژنیک صادرات LPG

صفحه 1-22
علیرضا وهابی؛ علیرضا حمیدیه

2.

استفاده از رویکرد تحلیل ذی‌نفعان در شناسایی موانع سازمانی پذیرش زنجیره ی‌ تأمین مدور

صفحه 23-34
سیده پروانه نوربخش سامانی؛ ناصر خانی؛ مژگان بهرامی؛ علی مروتی شریف آبادی

3.

فعالیت‌‌های زنجیره‌ی تأمین و عملکرد مالی: نقش مدیریت هزینه‌‌های استراتژیک

صفحه 35-46
جابر قنبری؛ ابراهیم عباسی؛ حسین دیده خانی؛ مجید اشرفی

4.

ارائه مدل ریاضی جهت جمع‌آوری و بازتولید محصولات مستهلک در زنجیره‌ی تأمین حلقه‌بسته با استفاده از نظریه‌ی بازی‌ها

صفحه 47-60
مهدی صفری؛ محمد فلاح؛ حامد کاظمی پور

5.

طراحی شبکه ی‌‌ زنجیره‌ی تأمین حلقه‌بسته با درنظرگرفتن قیمت‌گذاری اقتصادی و ملاحظات زیست‌محیطی تحت شرایط عدم قطعیت فازی

صفحه 61-78
حسین عموزادخلیلی

6.

توسعه‌ی یک مدل قیمت‌گذاری در یک زنجیره‌ ‌تأمین دوکاناله‌ی خرده‌فروشی و زنجیره‌ای با در نظرگرفتن تخفیف و قرارداد تسهیم درآمد

صفحه 79-100
پریسا حقی مطلق؛ غلامرضا نصیری؛ مریم اسمعیلی