1.

اهمیت مدیریت دانش سازمانی در فرایند نظریه‌پردازی علمی

صفحه 11-18
روح الله تولایی

2.

طراحی الگوی مدیریت تجارب مبتنی بر بیانات امام خامنه‌ای مدظله‌العالی

صفحه 19-52
سید عبدالله صالح‌ نژاد؛ محمدحسین شادمان فر

3.

ارائه مدل ممیزی دانش برای استارتاپ های ایرانی

صفحه 81-128
قاسم اسلامی؛ محمد مهرآئین؛ محمد فدائی خوراسگانی

4.

ارائه الگوی مدیریت دانش اقناعی مشتریان با روش TISM فازی

صفحه 129-156
سعید میر؛ آرش نظامی

5.

بررسی تاثیر رهبری اخلاقی بر پنهان سازی دانش با نقش میانجی سرمایه اجتماعی رابطه ای و تفکر ابزاری ( مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه لرستان)

صفحه 157-190
محسن عارف نژاد؛ رضوان منتی؛ سیده مریم موسوی

6.

طراحی بسته سیاستی دانش بازاریابی در مناطق آزاد تجاری مبتنی براکتساب دانش ضمنی خبرگان (نمونه پژوهش: منطقه آزاد تجاری اروند)

صفحه 153-186
احسان عباسپور؛ ابراهیم آلبونعیمی؛ محمد حقیقی

7.

ارائه‌ی مدل ارتقاء عملکرد تجاری شرکت‌های دانش بنیان حوزه‌ی نانو فناوری مبتنی بر شیوه‌های یادگیری فناورانه

صفحه 191-226
هدایت صمدی انصاری؛ محمدرضا رضوی؛ پریوش جعفری