شیرخدایی, میثم, نوری پور, امیرحسین. (1393). بررسی نقش نگرش به گواهی برند حلال در خلق ارزش ویژه برند. پدافند الکترونیکی و سایبری, 21(2), 127-149.
میثم شیرخدایی; امیرحسین نوری پور. "بررسی نقش نگرش به گواهی برند حلال در خلق ارزش ویژه برند". پدافند الکترونیکی و سایبری, 21, 2, 1393, 127-149.
شیرخدایی, میثم, نوری پور, امیرحسین. (1393). 'بررسی نقش نگرش به گواهی برند حلال در خلق ارزش ویژه برند', پدافند الکترونیکی و سایبری, 21(2), pp. 127-149.
شیرخدایی, میثم, نوری پور, امیرحسین. بررسی نقش نگرش به گواهی برند حلال در خلق ارزش ویژه برند. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1393; 21(2): 127-149.