آمار

تعداد نشریات36
تعداد شماره‌ها1,192
تعداد مقالات8,579
تعداد مشاهده مقاله6,989,897
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,033,386
شیرخدایی, میثم, نوری پور, امیرحسین. (1393). بررسی نقش نگرش به گواهی برند حلال در خلق ارزش ویژه برند. پدافند الکترونیکی و سایبری, 21(2), 127-149.
میثم شیرخدایی; امیرحسین نوری پور. "بررسی نقش نگرش به گواهی برند حلال در خلق ارزش ویژه برند". پدافند الکترونیکی و سایبری, 21, 2, 1393, 127-149.
شیرخدایی, میثم, نوری پور, امیرحسین. (1393). 'بررسی نقش نگرش به گواهی برند حلال در خلق ارزش ویژه برند', پدافند الکترونیکی و سایبری, 21(2), pp. 127-149.
شیرخدایی, میثم, نوری پور, امیرحسین. بررسی نقش نگرش به گواهی برند حلال در خلق ارزش ویژه برند. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1393; 21(2): 127-149.