آمار

تعداد نشریات36
تعداد شماره‌ها1,175
تعداد مقالات8,461
تعداد مشاهده مقاله6,417,393
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,651,206
شیرخدایی, میثم, نوری پور, امیرحسین. (1393). بررسی نقش نگرش به گواهی برند حلال در خلق ارزش ویژه برند. پدافند الکترونیکی و سایبری, 21(2), 127-149.
میثم شیرخدایی; امیرحسین نوری پور. "بررسی نقش نگرش به گواهی برند حلال در خلق ارزش ویژه برند". پدافند الکترونیکی و سایبری, 21, 2, 1393, 127-149.
شیرخدایی, میثم, نوری پور, امیرحسین. (1393). 'بررسی نقش نگرش به گواهی برند حلال در خلق ارزش ویژه برند', پدافند الکترونیکی و سایبری, 21(2), pp. 127-149.
شیرخدایی, میثم, نوری پور, امیرحسین. بررسی نقش نگرش به گواهی برند حلال در خلق ارزش ویژه برند. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1393; 21(2): 127-149.