عباسی, حمیده, مالمیر, آمنه, گرامی پور, فاطمه. (1399). تبیین اثر هوش رقابتی بر ارتقاء جایگاه بسته بندی و نشان تجاری با نقش میانجی عملکرد سازمان. پدافند الکترونیکی و سایبری, 11(43), 76-90.
حمیده عباسی; آمنه مالمیر; فاطمه گرامی پور. "تبیین اثر هوش رقابتی بر ارتقاء جایگاه بسته بندی و نشان تجاری با نقش میانجی عملکرد سازمان". پدافند الکترونیکی و سایبری, 11, 43, 1399, 76-90.
عباسی, حمیده, مالمیر, آمنه, گرامی پور, فاطمه. (1399). 'تبیین اثر هوش رقابتی بر ارتقاء جایگاه بسته بندی و نشان تجاری با نقش میانجی عملکرد سازمان', پدافند الکترونیکی و سایبری, 11(43), pp. 76-90.
عباسی, حمیده, مالمیر, آمنه, گرامی پور, فاطمه. تبیین اثر هوش رقابتی بر ارتقاء جایگاه بسته بندی و نشان تجاری با نقش میانجی عملکرد سازمان. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1399; 11(43): 76-90.