- امتی ازاده، احمدی زاد ارمان،کفچه پرویز(1396) «عوامل کلیدی تأثیر گذاربر عملکرد بازار با نقش واسطهای نواوری برند»، فصلنامه نواوری برند،5(9): 135-171.##
- حسینی ابوالحسن،طبیبی محمدرضا،علی نتاج خراسانی پریسا(1397) «تأثیر شدّت رقابت بر عملکرد سازمانی با نقش مدیریت منابع انسانی راهبردی و تصویر برند (مورد مطالعه: هتلهای استان مازندران)» برنامهریزی و توسعه گردشگری،7(24): 82-101.##
- حسینی، ابوالحسن، طبیبی، محمدرضا، حسینی ورامینی، سیدعلی (1395). «بررسی تأثیر همراستایی راهبردهای بازاریابی و عملکرد زنجیره تأمین بر عملکرد سازمانی در شرکتهای صنعتی تولید مبلمان اداری استان تهران»، فصلنامه تحقیقات علوم چوب و کاغذ ایران، دوره ،31(3):522-540.##
- مشهدی رمضان شیما, یزدانی ناصر.(1398). «تأثیر استراتژی برندمحوری بر عملکرد برند با تأکید بر مداخلهگری هویت برند». مطالعات مدیریت راهبردی، 10(38):99-121.##
- ایمانزاده, مسعود, نامور, مجید, پورپناهی, محمد, دهقان, سیدامین. (1398). «بررسی رابطه بین ویژگیهای بستهبندی و ترجیح نام تجاری در مصرفکنندگان کالاهای ورزشی». فصلنامه علمی علوم و فنون بستهبندی, 10(38), 54-67.##
- عسگری ناصر(1397). «نقش میانجی تفاخر سازمانی در تأثیر برند کارفرمایی بر عملکرد فروش»، مدیریت بازرگانی (دانش مدیریت)،10(2):399-420.##
- دهقانی سلطانی مهدی, شیری اردشیر, مصباحی مریم, همتی امین(1397)، «تأثیر سیستم مدیریت برند بر عملکرد برند کارکنان در شرکتهای خدمات مسافرتی و گردشگری»، مطالعات اجتماعی گردشگری ، دوره 6 (12): 25 - 46 .##
- بوداقی خواجه نوبر، حسین؛ اسکندری، کریم؛ رستم زاد، رضا(1395). «بررسی رابطه هوش رقابتی مدیران با نوینسازی صنایع کوچک»، مدیریت بهرهوری ،شماره 37 : 81 - 106.##
- پیرایش، رضا و علی پور، وحیده (1391)،. «بررسی رابطة هوش رقابتی و اثربخشی استراتژیهای بازاریابی در بین بانکهای دولتی و خصوصی استان زنجان»، 4( 12): 18-1.##
- امیرشاهی، میراحمد، فیاضی آزاد، علی، (1390). «بررسی جایگاه برند بانکها از دیدگاه مشتریان حقیقی شهر تهران با استفاده از فن نقشه ادراکی (موردپژوهی: برند بانکهای ملّی و پارسیان)»، فصلنامه علمی پژوهشی کاوشهای مدیریت بازرگانی، 2(4): 27-1.##
- داوری، علی، رضازاده، آرش(1392). «مدلسازی معادلات ساختاری با نرم افزار»، PLS سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، چاپ دوم، تهران.##
- قیومی، شعار و خانکشی پور(1394). «بررسی تأثیر هوش رقابتی بر عملکرد سازمانی در میان کارکنان سازمان مالیاتی»، پنجمین کنفرانس ملّی و سومین کنفرانس بینالمللی حسابداری و مدیریت.##
- Stefanikova, Ľ., Rypakova, M., & Moravcikova, K. (2015). “The impact of competitive intelligence on sustainable growth of the enterprises”. Procedia Economics and Finance, 26, 209-214. doi:10.1016/s2212-5671(15)00816-3.##
- Kotler, P. (2006). “Marketing Management”, Prentice-Hall, Englewood Clif NJ.##
- Kahaner L.(1996). “Competitive Intelligence: From Black Ops to Boardrooms How Businesses Gather, Analyze, and Use Information to Succeed in the Global Marketplace,” New York, NY,.##
- Preskat, DA. (1999). “Building a learning organization”. Harvard Business Review, 71(4), 78-91.##
- Ruizalba, J, Calof J, Wright S. (2014) “Competitive intelligence: A practitioner, academic and inter- disciplinary perspective”. European Journal of Marketing; 42(7/8), 717-730.##
- Navarro, S. and Garcia, D. (2014). “A case for competitive intelligence”, Information Management Journal; 36(4), 35-40.##
- Lopez-Costa, J.A. and Munoz-Canavate, A. (2015). “Relational Capital and Organizational Performance in the Portuguese Hotel Sector (NUTS II Lisbon) ”. 4th World Conference on Business, Economics and Management, 26(2): 64-71.##
- Park, R., Srivastava, M.K. and Gnyawali, D. R. (2014). “Walking the Tight rope of Coopetition: Impact of Competition and Cooperation Intensities and Balance on Firm Innovation Performance”. Industrial Marketing Management, 43(6): 210-221.##
- Qiu T, (2008), “Scanning for competitive intelligence: a managerial perspective”, European Journal of Marketing, Vol. 42 Iss: 7 pp. 814 – 835.##
- Keller, L.K. (1993). “Conceptualizing, Measuring and Managing Customer-Based Brand Equity”. Journal of Marketing, 51(1): 1-22.##
- Barreto, I. (2010), “Dynamic Capabilities: A Review of Past Research and an Agenda for the Future”, Journal of Management, Vol. 36, No. 1, Pp. 256-280.##
- Ovsanka, Peter. Diacikova, Anna (2008) “Competitive Intelligence in Chemosvit a.s.” Conference on Professional Information Resources for Business, Marketing”, Competitive Intelligence and Knowledge Management .Prague 6, Diplomat Hotel, 5.-6. February.##
- Fuld, L.M. (1998), “The New Competitor Intelligence”, New York: John Wiley##
- Fleisher C.S; Wright S & Tindale R, (2007), “A chronological and categorized bibliography of key competitive intelligence scholarship: Part 4 (2003-2006)”, Journal of Competitive Intelligence and Management, Vol. 4, No. 1, pp. 34-107.##
- Peltoniemi, Mirva. Vuori, Elisa (2005) “Competitive Intelligence and Co-evolution within an Organisation Population”, Tampere University of Technology, Institute of Business InformationManagement, Tampere, Finland.##
- Farid, M., Liao, S.H., Wu, C. (2011), “System perspective of knowledge management, organizational learning, and organizational innovation”, Expert Systems with Applications, 37, 1096–1103.##
- Fleisher C.S, (2008), “Using open source data in developing competitive marketing intelligence”, European Journal of Marketing, Vol. 42, No, 7/8, pp. 852-66.##
- Mudambi s.(2002) “Branding importance in business-to-business Markets:Three buyer clusters”, Industrial Marketing Management, 31 (6), 525-533.##
- Hsieh, M.H., Pand, S.L., Setiono, R. (2004). “Product, corporate, and country image dimensions and purchase behavior: a multi-country analysis”. Journal of the Academy of Marketing Science, 42 (3), 251-270.##
- Merz, M.A., He, Y., Vargo, S.L. (2009). “The evolving brand logic: a servicedominant logic perspective”. Journal of the Academy of Marketing Science, 37 (3), 328-345.##
- Zott, C. (2003), “Dynamic capabilities and the emergence of intraindustry differential firm performance: Insights from a simulation study”, Strategic Management Journal, Vol. 24, No. 3, Pp. 97-125.##
- Whitelock, J. & Fastoso, F. (2007), “Understanding international branding: defining the domain and reviewing the literature”, International Marketing Review, Vol. 24, No. 3, Pp. 252-270.##
- Neely, a.d., Richards, a.h., Mills, j.f., Platts, k.w., Bourne, m.c.s., Gregory, m. and Kennerley, m. (2010), “performance measurement system design: developing and testing a process-based approach”, international journal of operations & production management, vol.20no.10,pp112-120##
- Busi, M. (2006). “Collaborative Performance Mangament: Present Gaps and Future Research”. InternationalJournal of Productivity and Performance Management, 55(1): 7-25.##
- Adnan, A., Abdullah, H.S. and Ahmad, J. (2016). “Assessing the moderating effect of competition intensity on HRM practices and organizational performance link: The experience of Malaysian R&D companies”. 7th International Economics & Business Management Conference, 35(1): 462-467.##
- Altuntaş, G., Semerciöz, F., Mert, A. and Pehlivan, Ç. (2014). “Industry Forces, Competitive and Functional Strategies and Organizational Performance: Evidence from Restaurants in Istanbul,”.##
- Ho, L. (2008). “What affects organizational performance? The linking of learning and knowledge management”. Industrial Management & Data System, 108(9):1234- 1254##
- Gary, T., Tao Q, Prescott J. China, (2008), “Competitive intelligence practices in an emerging market environment.” Competitive Intelligence Review; 11(4):65-78.##
- Neely, a.d., Gregory, m., Platts, k.w. (2000), “performance measurement system design: a literature review and research agenda”, international journal of operations & production management, vol.15 , no.4, pp 80-116.##
- Chang Yu , Wang Xinchun, Arnett Dennis (2018) “Enhancing Firm Performance: The Role of Brand Orientation in Business-to-Business Marketing”, Industrial Marketing Management, DO - 10.1016/j.indmarman.2018.01.031##
- Itani, Omar,Agnihotri, Raj, Dingus, Rebecca.,(2017) “Social media use in B2b sales and its impact on competitive intelligence collection and adaptive selling: Examining the role of learning orientation as an enabler”, Industrial Marketing Management. DO - 10.1016/j.indmarman.2017.06.012##
- Boo, S., Busser, J., & Baloglu, S. (2009). “A model of customer-based brand equity and its application to multiple destinations”. Tourism Management, 30(2): 219-231.##
- Hulland, J., (1999). “Use of partial least squares (PLS) in strategic management research: a review of four recent studies”. Strategic Management journal, 20(2), pp. 195-204.##
- Chin, W. W. (1998). “The Partial least squares approach to structural equation modeling in modeling in: G. A. Macrolides (Ed.), Modern Methods for Business Research (pp.295-358). Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum Associates##
- Noka J and Fransis A, (2013), “Dissemination of competitive intelligence”, Journal of Information Science, Vol. 30 No. 2, pp. 165-80.##
|