آمار

تعداد نشریات36
تعداد شماره‌ها1,192
تعداد مقالات8,579
تعداد مشاهده مقاله6,988,712
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,032,562
عباسی, حمیده, مالمیر, آمنه, گرامی پور, فاطمه. (1399). تبیین اثر هوش رقابتی بر ارتقاء جایگاه بسته بندی و نشان تجاری با نقش میانجی عملکرد سازمان. پدافند الکترونیکی و سایبری, 11(43), 76-90.
حمیده عباسی; آمنه مالمیر; فاطمه گرامی پور. "تبیین اثر هوش رقابتی بر ارتقاء جایگاه بسته بندی و نشان تجاری با نقش میانجی عملکرد سازمان". پدافند الکترونیکی و سایبری, 11, 43, 1399, 76-90.
عباسی, حمیده, مالمیر, آمنه, گرامی پور, فاطمه. (1399). 'تبیین اثر هوش رقابتی بر ارتقاء جایگاه بسته بندی و نشان تجاری با نقش میانجی عملکرد سازمان', پدافند الکترونیکی و سایبری, 11(43), pp. 76-90.
عباسی, حمیده, مالمیر, آمنه, گرامی پور, فاطمه. تبیین اثر هوش رقابتی بر ارتقاء جایگاه بسته بندی و نشان تجاری با نقش میانجی عملکرد سازمان. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1399; 11(43): 76-90.