آمار

تعداد نشریات39
تعداد شماره‌ها1,171
تعداد مقالات8,438
تعداد مشاهده مقاله6,337,137
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,582,091
عباسی, حمیده, مالمیر, آمنه, گرامی پور, فاطمه. (1399). تبیین اثر هوش رقابتی بر ارتقاء جایگاه بسته بندی و نشان تجاری با نقش میانجی عملکرد سازمان. پدافند الکترونیکی و سایبری, 11(43), 76-90.
حمیده عباسی; آمنه مالمیر; فاطمه گرامی پور. "تبیین اثر هوش رقابتی بر ارتقاء جایگاه بسته بندی و نشان تجاری با نقش میانجی عملکرد سازمان". پدافند الکترونیکی و سایبری, 11, 43, 1399, 76-90.
عباسی, حمیده, مالمیر, آمنه, گرامی پور, فاطمه. (1399). 'تبیین اثر هوش رقابتی بر ارتقاء جایگاه بسته بندی و نشان تجاری با نقش میانجی عملکرد سازمان', پدافند الکترونیکی و سایبری, 11(43), pp. 76-90.
عباسی, حمیده, مالمیر, آمنه, گرامی پور, فاطمه. تبیین اثر هوش رقابتی بر ارتقاء جایگاه بسته بندی و نشان تجاری با نقش میانجی عملکرد سازمان. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1399; 11(43): 76-90.