آمار

تعداد نشریات39
تعداد شماره‌ها1,116
تعداد مقالات8,124
تعداد مشاهده مقاله6,018,972
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,280,639
فیض, داوود, زارعی, عظیم‌اله, گودرزی, حسین. (1399). بررسی رابطه عوامل جمعیت‌شناختی بر ادراک مصرف‌کنندگان از نام تجاری کالای تولید داخل درراستای جهش تولید. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1(4), 115-127.
داوود فیض; عظیم‌اله زارعی; حسین گودرزی. "بررسی رابطه عوامل جمعیت‌شناختی بر ادراک مصرف‌کنندگان از نام تجاری کالای تولید داخل درراستای جهش تولید". پدافند الکترونیکی و سایبری, 1, 4, 1399, 115-127.
فیض, داوود, زارعی, عظیم‌اله, گودرزی, حسین. (1399). 'بررسی رابطه عوامل جمعیت‌شناختی بر ادراک مصرف‌کنندگان از نام تجاری کالای تولید داخل درراستای جهش تولید', پدافند الکترونیکی و سایبری, 1(4), pp. 115-127.
فیض, داوود, زارعی, عظیم‌اله, گودرزی, حسین. بررسی رابطه عوامل جمعیت‌شناختی بر ادراک مصرف‌کنندگان از نام تجاری کالای تولید داخل درراستای جهش تولید. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1399; 1(4): 115-127.