آمار

تعداد نشریات31
تعداد شماره‌ها956
تعداد مقالات6,864
تعداد مشاهده مقاله3,677,969
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,421,130
فیض, داوود, زارعی, عظیم‌اله, گودرزی, حسین. (1399). بررسی رابطه عوامل جمعیت‌شناختی بر ادراک مصرف‌کنندگان از نام تجاری کالای تولید داخل درراستای جهش تولید. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1(4), 115-127.
داوود فیض; عظیم‌اله زارعی; حسین گودرزی. "بررسی رابطه عوامل جمعیت‌شناختی بر ادراک مصرف‌کنندگان از نام تجاری کالای تولید داخل درراستای جهش تولید". پدافند الکترونیکی و سایبری, 1, 4, 1399, 115-127.
فیض, داوود, زارعی, عظیم‌اله, گودرزی, حسین. (1399). 'بررسی رابطه عوامل جمعیت‌شناختی بر ادراک مصرف‌کنندگان از نام تجاری کالای تولید داخل درراستای جهش تولید', پدافند الکترونیکی و سایبری, 1(4), pp. 115-127.
فیض, داوود, زارعی, عظیم‌اله, گودرزی, حسین. بررسی رابطه عوامل جمعیت‌شناختی بر ادراک مصرف‌کنندگان از نام تجاری کالای تولید داخل درراستای جهش تولید. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1399; 1(4): 115-127.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.