فیض, داوود, زارعی, عظیم‌اله, گودرزی, حسین. (1399). بررسی رابطه عوامل جمعیت‌شناختی بر ادراک مصرف‌کنندگان از نام تجاری کالای تولید داخل درراستای جهش تولید. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1(4), 115-127.
داوود فیض; عظیم‌اله زارعی; حسین گودرزی. "بررسی رابطه عوامل جمعیت‌شناختی بر ادراک مصرف‌کنندگان از نام تجاری کالای تولید داخل درراستای جهش تولید". پدافند الکترونیکی و سایبری, 1, 4, 1399, 115-127.
فیض, داوود, زارعی, عظیم‌اله, گودرزی, حسین. (1399). 'بررسی رابطه عوامل جمعیت‌شناختی بر ادراک مصرف‌کنندگان از نام تجاری کالای تولید داخل درراستای جهش تولید', پدافند الکترونیکی و سایبری, 1(4), pp. 115-127.
فیض, داوود, زارعی, عظیم‌اله, گودرزی, حسین. بررسی رابطه عوامل جمعیت‌شناختی بر ادراک مصرف‌کنندگان از نام تجاری کالای تولید داخل درراستای جهش تولید. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1399; 1(4): 115-127.