آمار

تعداد نشریات36
تعداد شماره‌ها1,192
تعداد مقالات8,579
تعداد مشاهده مقاله6,988,715
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,032,570
فیض, داوود, زارعی, عظیم‌اله, گودرزی, حسین. (1399). بررسی رابطه عوامل جمعیت‌شناختی بر ادراک مصرف‌کنندگان از نام تجاری کالای تولید داخل درراستای جهش تولید. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1(4), 115-127.
داوود فیض; عظیم‌اله زارعی; حسین گودرزی. "بررسی رابطه عوامل جمعیت‌شناختی بر ادراک مصرف‌کنندگان از نام تجاری کالای تولید داخل درراستای جهش تولید". پدافند الکترونیکی و سایبری, 1, 4, 1399, 115-127.
فیض, داوود, زارعی, عظیم‌اله, گودرزی, حسین. (1399). 'بررسی رابطه عوامل جمعیت‌شناختی بر ادراک مصرف‌کنندگان از نام تجاری کالای تولید داخل درراستای جهش تولید', پدافند الکترونیکی و سایبری, 1(4), pp. 115-127.
فیض, داوود, زارعی, عظیم‌اله, گودرزی, حسین. بررسی رابطه عوامل جمعیت‌شناختی بر ادراک مصرف‌کنندگان از نام تجاری کالای تولید داخل درراستای جهش تولید. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1399; 1(4): 115-127.