درتاج, فریبرز, ابراهیمی قوام آبادی, صغرا, دلاور, علی, رسولی, فاطمه. (1401). تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی مدیریت کلاس براساس تئوری انتخاب و تعیین اثربخشی آن بر سبک مدیریت معلم و مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان. پدافند الکترونیکی و سایبری, 13(49), 125-146.
فریبرز درتاج; صغرا ابراهیمی قوام آبادی; علی دلاور; فاطمه رسولی. "تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی مدیریت کلاس براساس تئوری انتخاب و تعیین اثربخشی آن بر سبک مدیریت معلم و مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان". پدافند الکترونیکی و سایبری, 13, 49, 1401, 125-146.
درتاج, فریبرز, ابراهیمی قوام آبادی, صغرا, دلاور, علی, رسولی, فاطمه. (1401). 'تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی مدیریت کلاس براساس تئوری انتخاب و تعیین اثربخشی آن بر سبک مدیریت معلم و مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان', پدافند الکترونیکی و سایبری, 13(49), pp. 125-146.
درتاج, فریبرز, ابراهیمی قوام آبادی, صغرا, دلاور, علی, رسولی, فاطمه. تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی مدیریت کلاس براساس تئوری انتخاب و تعیین اثربخشی آن بر سبک مدیریت معلم و مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1401; 13(49): 125-146.