آمار

تعداد نشریات39
تعداد شماره‌ها1,115
تعداد مقالات8,121
تعداد مشاهده مقاله6,011,541
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,273,924
رجعتی, میلاد, شیرمردی احمدآباد, حسین, اسلام جو, علی. (1402). شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی تأمین مالی جمعی در بازار سرمایه ایران. پدافند الکترونیکی و سایبری, 4(3), 37-71.
میلاد رجعتی; حسین شیرمردی احمدآباد; علی اسلام جو. "شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی تأمین مالی جمعی در بازار سرمایه ایران". پدافند الکترونیکی و سایبری, 4, 3, 1402, 37-71.
رجعتی, میلاد, شیرمردی احمدآباد, حسین, اسلام جو, علی. (1402). 'شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی تأمین مالی جمعی در بازار سرمایه ایران', پدافند الکترونیکی و سایبری, 4(3), pp. 37-71.
رجعتی, میلاد, شیرمردی احمدآباد, حسین, اسلام جو, علی. شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی تأمین مالی جمعی در بازار سرمایه ایران. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1402; 4(3): 37-71.