محمودی, ادریس, سرهنگی, کامران, محمدزاده علمداری, مهرداد. (1402). بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری در رابطه بین مدیریت دانش مشتری و توسعه محصول جدید (نمونه پژوهش: شرکتهای صنعتی فعال در بخش پلاستیک). پدافند الکترونیکی و سایبری, 6(3), 81-122. doi: 10.47176/smok.2023.1585
ادریس محمودی; کامران سرهنگی; مهرداد محمدزاده علمداری. "بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری در رابطه بین مدیریت دانش مشتری و توسعه محصول جدید (نمونه پژوهش: شرکتهای صنعتی فعال در بخش پلاستیک)". پدافند الکترونیکی و سایبری, 6, 3, 1402, 81-122. doi: 10.47176/smok.2023.1585
محمودی, ادریس, سرهنگی, کامران, محمدزاده علمداری, مهرداد. (1402). 'بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری در رابطه بین مدیریت دانش مشتری و توسعه محصول جدید (نمونه پژوهش: شرکتهای صنعتی فعال در بخش پلاستیک)', پدافند الکترونیکی و سایبری, 6(3), pp. 81-122. doi: 10.47176/smok.2023.1585
محمودی, ادریس, سرهنگی, کامران, محمدزاده علمداری, مهرداد. بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری در رابطه بین مدیریت دانش مشتری و توسعه محصول جدید (نمونه پژوهش: شرکتهای صنعتی فعال در بخش پلاستیک). پدافند الکترونیکی و سایبری, 1402; 6(3): 81-122. doi: 10.47176/smok.2023.1585