آمار

تعداد نشریات36
تعداد شماره‌ها1,203
تعداد مقالات8,704
تعداد مشاهده مقاله7,205,900
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,209,797
محمودی, ادریس, سرهنگی, کامران, محمدزاده علمداری, مهرداد. (1402). بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری در رابطه بین مدیریت دانش مشتری و توسعه محصول جدید (نمونه پژوهش: شرکتهای صنعتی فعال در بخش پلاستیک). پدافند الکترونیکی و سایبری, 6(3), 81-122.
ادریس محمودی; کامران سرهنگی; مهرداد محمدزاده علمداری. "بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری در رابطه بین مدیریت دانش مشتری و توسعه محصول جدید (نمونه پژوهش: شرکتهای صنعتی فعال در بخش پلاستیک)". پدافند الکترونیکی و سایبری, 6, 3, 1402, 81-122.
محمودی, ادریس, سرهنگی, کامران, محمدزاده علمداری, مهرداد. (1402). 'بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری در رابطه بین مدیریت دانش مشتری و توسعه محصول جدید (نمونه پژوهش: شرکتهای صنعتی فعال در بخش پلاستیک)', پدافند الکترونیکی و سایبری, 6(3), pp. 81-122.
محمودی, ادریس, سرهنگی, کامران, محمدزاده علمداری, مهرداد. بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری در رابطه بین مدیریت دانش مشتری و توسعه محصول جدید (نمونه پژوهش: شرکتهای صنعتی فعال در بخش پلاستیک). پدافند الکترونیکی و سایبری, 1402; 6(3): 81-122.