آمار

تعداد نشریات39
تعداد شماره‌ها1,116
تعداد مقالات8,124
تعداد مشاهده مقاله6,017,953
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,279,691
محمودی, ادریس, سرهنگی, کامران, محمدزاده علمداری, مهرداد. (1402). بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری در رابطه بین مدیریت دانش مشتری و توسعه محصول جدید (نمونه پژوهش: شرکتهای صنعتی فعال در بخش پلاستیک). پدافند الکترونیکی و سایبری, 6(3), 81-122.
ادریس محمودی; کامران سرهنگی; مهرداد محمدزاده علمداری. "بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری در رابطه بین مدیریت دانش مشتری و توسعه محصول جدید (نمونه پژوهش: شرکتهای صنعتی فعال در بخش پلاستیک)". پدافند الکترونیکی و سایبری, 6, 3, 1402, 81-122.
محمودی, ادریس, سرهنگی, کامران, محمدزاده علمداری, مهرداد. (1402). 'بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری در رابطه بین مدیریت دانش مشتری و توسعه محصول جدید (نمونه پژوهش: شرکتهای صنعتی فعال در بخش پلاستیک)', پدافند الکترونیکی و سایبری, 6(3), pp. 81-122.
محمودی, ادریس, سرهنگی, کامران, محمدزاده علمداری, مهرداد. بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری در رابطه بین مدیریت دانش مشتری و توسعه محصول جدید (نمونه پژوهش: شرکتهای صنعتی فعال در بخش پلاستیک). پدافند الکترونیکی و سایبری, 1402; 6(3): 81-122.