آمار

تعداد نشریات36
تعداد شماره‌ها1,175
تعداد مقالات8,477
تعداد مشاهده مقاله6,462,509
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,702,588
ایمانی برندق, محمد, عبداله پور, فاروق, قدمیاری, نسرین. (1402). تأثیر رقابت بازار محصول بر رابطه بین استراتژی تجاری و مدیریت سود. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1(2), 15-40.
محمد ایمانی برندق; فاروق عبداله پور; نسرین قدمیاری. "تأثیر رقابت بازار محصول بر رابطه بین استراتژی تجاری و مدیریت سود". پدافند الکترونیکی و سایبری, 1, 2, 1402, 15-40.
ایمانی برندق, محمد, عبداله پور, فاروق, قدمیاری, نسرین. (1402). 'تأثیر رقابت بازار محصول بر رابطه بین استراتژی تجاری و مدیریت سود', پدافند الکترونیکی و سایبری, 1(2), pp. 15-40.
ایمانی برندق, محمد, عبداله پور, فاروق, قدمیاری, نسرین. تأثیر رقابت بازار محصول بر رابطه بین استراتژی تجاری و مدیریت سود. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1402; 1(2): 15-40.