ایمانی برندق, محمد, عبداله پور, فاروق, قدمیاری, نسرین. (1402). تأثیر رقابت بازار محصول بر رابطه بین استراتژی تجاری و مدیریت سود. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1(2), 15-40.
محمد ایمانی برندق; فاروق عبداله پور; نسرین قدمیاری. "تأثیر رقابت بازار محصول بر رابطه بین استراتژی تجاری و مدیریت سود". پدافند الکترونیکی و سایبری, 1, 2, 1402, 15-40.
ایمانی برندق, محمد, عبداله پور, فاروق, قدمیاری, نسرین. (1402). 'تأثیر رقابت بازار محصول بر رابطه بین استراتژی تجاری و مدیریت سود', پدافند الکترونیکی و سایبری, 1(2), pp. 15-40.
ایمانی برندق, محمد, عبداله پور, فاروق, قدمیاری, نسرین. تأثیر رقابت بازار محصول بر رابطه بین استراتژی تجاری و مدیریت سود. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1402; 1(2): 15-40.