آمار

تعداد نشریات36
تعداد شماره‌ها1,192
تعداد مقالات8,579
تعداد مشاهده مقاله6,988,712
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,032,562
ایمانی برندق, محمد, عبداله پور, فاروق, قدمیاری, نسرین. (1402). تأثیر رقابت بازار محصول بر رابطه بین استراتژی تجاری و مدیریت سود. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1(2), 15-40.
محمد ایمانی برندق; فاروق عبداله پور; نسرین قدمیاری. "تأثیر رقابت بازار محصول بر رابطه بین استراتژی تجاری و مدیریت سود". پدافند الکترونیکی و سایبری, 1, 2, 1402, 15-40.
ایمانی برندق, محمد, عبداله پور, فاروق, قدمیاری, نسرین. (1402). 'تأثیر رقابت بازار محصول بر رابطه بین استراتژی تجاری و مدیریت سود', پدافند الکترونیکی و سایبری, 1(2), pp. 15-40.
ایمانی برندق, محمد, عبداله پور, فاروق, قدمیاری, نسرین. تأثیر رقابت بازار محصول بر رابطه بین استراتژی تجاری و مدیریت سود. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1402; 1(2): 15-40.