آمار

تعداد نشریات39
تعداد شماره‌ها1,115
تعداد مقالات8,109
تعداد مشاهده مقاله6,004,409
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,268,735
ایمانی برندق, محمد, عبداله پور, فاروق, قدمیاری, نسرین. (1402). تأثیر رقابت بازار محصول بر رابطه بین استراتژی تجاری و مدیریت سود. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1(2), 15-40.
محمد ایمانی برندق; فاروق عبداله پور; نسرین قدمیاری. "تأثیر رقابت بازار محصول بر رابطه بین استراتژی تجاری و مدیریت سود". پدافند الکترونیکی و سایبری, 1, 2, 1402, 15-40.
ایمانی برندق, محمد, عبداله پور, فاروق, قدمیاری, نسرین. (1402). 'تأثیر رقابت بازار محصول بر رابطه بین استراتژی تجاری و مدیریت سود', پدافند الکترونیکی و سایبری, 1(2), pp. 15-40.
ایمانی برندق, محمد, عبداله پور, فاروق, قدمیاری, نسرین. تأثیر رقابت بازار محصول بر رابطه بین استراتژی تجاری و مدیریت سود. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1402; 1(2): 15-40.