سام خانیانی, طاهره, شریفی درآمدی, پرویز, میرقائمی, طاهره السادات. (1403). اثربخشی بسته آموزشی راهبردهای خودتنظیمی شناختی-هیجانی بر خودتعیین‌گری، خودکارآمدی و اهمالکاری دانش‌آموزان دختر پرخاشگر خانواده های نظامی. پدافند الکترونیکی و سایبری, 15(3), 159-178.
طاهره سام خانیانی; پرویز شریفی درآمدی; طاهره السادات میرقائمی. "اثربخشی بسته آموزشی راهبردهای خودتنظیمی شناختی-هیجانی بر خودتعیین‌گری، خودکارآمدی و اهمالکاری دانش‌آموزان دختر پرخاشگر خانواده های نظامی". پدافند الکترونیکی و سایبری, 15, 3, 1403, 159-178.
سام خانیانی, طاهره, شریفی درآمدی, پرویز, میرقائمی, طاهره السادات. (1403). 'اثربخشی بسته آموزشی راهبردهای خودتنظیمی شناختی-هیجانی بر خودتعیین‌گری، خودکارآمدی و اهمالکاری دانش‌آموزان دختر پرخاشگر خانواده های نظامی', پدافند الکترونیکی و سایبری, 15(3), pp. 159-178.
سام خانیانی, طاهره, شریفی درآمدی, پرویز, میرقائمی, طاهره السادات. اثربخشی بسته آموزشی راهبردهای خودتنظیمی شناختی-هیجانی بر خودتعیین‌گری، خودکارآمدی و اهمالکاری دانش‌آموزان دختر پرخاشگر خانواده های نظامی. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1403; 15(3): 159-178.