آمار

تعداد نشریات39
تعداد شماره‌ها1,169
تعداد مقالات8,429
تعداد مشاهده مقاله6,295,950
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,543,581

1.

بررسی رابطه ساختار سرمایه و اقدامات بازاریابی

دوره 2، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 161-179
حسین محسنی

2.

بررسی نقش تبلیغات بر دشمن‎شناسی در بین اقشار مردم (موردپژوهی: شهر تهران)

دوره 25، شماره 96، آبان 1395
داود فیض؛ وحید شرفی؛ هادی آقایی؛ زهره محمدیاری

3.

بررسی و معرفی روش های بهره گیری از زنان جامعه برای مقابله با عملیت روانی آمریکا

دوره 1386، شماره 4، اردیبهشت 1386
محمد حسین الیاسی

4.

جنگ هیبریدی روسیه در قبال جمهوری اوکراین با تاکید بر راهبرد اطلاعاتی

دوره 20، شماره 91، اردیبهشت 1400، صفحه 69-101
دانیال رضاپور؛ ابوالفضل مجیدی

5.

سنجش میزان اثر بخشی اقدامات فرهنگی واحد بسیج خواهران در مقابله با تهاجم فرهنگی

دوره 1384، شماره 2، آبان 1384
محمد حسین الیاسی؛ محمد حسین الیاسی

6.

شناسایی و تشخیص تأثیر بسته‌بندی و تبلیغات بر خرید آنی با در نظرگرفتن ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: محصولات دمنوش‌های گیاهی)

دوره 13، شماره 51، بهمن 1401، صفحه 33-45
مهدی نصراللهی؛ محمد رضا فتحی؛ علی اصغر کشاورز شاهباز؛ سمیه رضی محب سراج؛ علی تیزرو