آمار

تعداد نشریات36
تعداد شماره‌ها1,175
تعداد مقالات8,477
تعداد مشاهده مقاله6,463,398
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,704,300

1.

تبیین تأثیر شخصیت برند حلال در بسته‌بندی فرآورده‌های غذایی بر وفاداری نگرشی و رفتاری مصرف‌کنندگان

دوره 13، شماره 52، اسفند 1401، صفحه 21-31
امین عارفی؛ محمد رضا فتحی؛ امین کهیاری حقیقت

2.

طراحی الگوی جامع ترفیع جایگاه برند حلال در بازارهای فرامنطقه‌ای با رویکردی سیستمی

دوره 21، شماره 1، فروردین 1392، صفحه 241-257
غلامحسین نیکوکار؛ علی نجاتبخش اصفهانی؛ علی شاه نظری؛ محمد موزیری قیری