آمار

تعداد نشریات36
تعداد شماره‌ها1,175
تعداد مقالات8,463
تعداد مشاهده مقاله6,421,589
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,654,578
مزینانی, فرزانه, کامکار, منوچهر, منشئی, غلامرضا. (1393). رابطه‌ی مهارت‌های ارتباطی کارکنان با رضایت مشتریان. پدافند الکترونیکی و سایبری, 6(4), 93-108.
فرزانه مزینانی; منوچهر کامکار; غلامرضا منشئی. "رابطه‌ی مهارت‌های ارتباطی کارکنان با رضایت مشتریان". پدافند الکترونیکی و سایبری, 6, 4, 1393, 93-108.
مزینانی, فرزانه, کامکار, منوچهر, منشئی, غلامرضا. (1393). 'رابطه‌ی مهارت‌های ارتباطی کارکنان با رضایت مشتریان', پدافند الکترونیکی و سایبری, 6(4), pp. 93-108.
مزینانی, فرزانه, کامکار, منوچهر, منشئی, غلامرضا. رابطه‌ی مهارت‌های ارتباطی کارکنان با رضایت مشتریان. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1393; 6(4): 93-108.