مزینانی, فرزانه, کامکار, منوچهر, منشئی, غلامرضا. (1393). رابطه‌ی مهارت‌های ارتباطی کارکنان با رضایت مشتریان. پدافند الکترونیکی و سایبری, 6(4), 93-108.
فرزانه مزینانی; منوچهر کامکار; غلامرضا منشئی. "رابطه‌ی مهارت‌های ارتباطی کارکنان با رضایت مشتریان". پدافند الکترونیکی و سایبری, 6, 4, 1393, 93-108.
مزینانی, فرزانه, کامکار, منوچهر, منشئی, غلامرضا. (1393). 'رابطه‌ی مهارت‌های ارتباطی کارکنان با رضایت مشتریان', پدافند الکترونیکی و سایبری, 6(4), pp. 93-108.
مزینانی, فرزانه, کامکار, منوچهر, منشئی, غلامرضا. رابطه‌ی مهارت‌های ارتباطی کارکنان با رضایت مشتریان. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1393; 6(4): 93-108.