آمار

تعداد نشریات36
تعداد شماره‌ها1,192
تعداد مقالات8,579
تعداد مشاهده مقاله6,989,862
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,033,364
مزینانی, فرزانه, کامکار, منوچهر, منشئی, غلامرضا. (1393). رابطه‌ی مهارت‌های ارتباطی کارکنان با رضایت مشتریان. پدافند الکترونیکی و سایبری, 6(4), 93-108.
فرزانه مزینانی; منوچهر کامکار; غلامرضا منشئی. "رابطه‌ی مهارت‌های ارتباطی کارکنان با رضایت مشتریان". پدافند الکترونیکی و سایبری, 6, 4, 1393, 93-108.
مزینانی, فرزانه, کامکار, منوچهر, منشئی, غلامرضا. (1393). 'رابطه‌ی مهارت‌های ارتباطی کارکنان با رضایت مشتریان', پدافند الکترونیکی و سایبری, 6(4), pp. 93-108.
مزینانی, فرزانه, کامکار, منوچهر, منشئی, غلامرضا. رابطه‌ی مهارت‌های ارتباطی کارکنان با رضایت مشتریان. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1393; 6(4): 93-108.