مهرانی, هرمز, صادقی, منصوره. (1396). بررسی تأثیر عناصر تصویری بسته بندی با تصویر ذهنی نشان تجاری در مشتریان یکی از شرکت های فرآورده های لبنی شهر گرگان. پدافند الکترونیکی و سایبری, 8(32), 18-37.
هرمز مهرانی; منصوره صادقی. "بررسی تأثیر عناصر تصویری بسته بندی با تصویر ذهنی نشان تجاری در مشتریان یکی از شرکت های فرآورده های لبنی شهر گرگان". پدافند الکترونیکی و سایبری, 8, 32, 1396, 18-37.
مهرانی, هرمز, صادقی, منصوره. (1396). 'بررسی تأثیر عناصر تصویری بسته بندی با تصویر ذهنی نشان تجاری در مشتریان یکی از شرکت های فرآورده های لبنی شهر گرگان', پدافند الکترونیکی و سایبری, 8(32), pp. 18-37.
مهرانی, هرمز, صادقی, منصوره. بررسی تأثیر عناصر تصویری بسته بندی با تصویر ذهنی نشان تجاری در مشتریان یکی از شرکت های فرآورده های لبنی شهر گرگان. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1396; 8(32): 18-37.