1.

عناصر دیداری و کلامی بسته بندی و تأثیر آنها بر تجربه نشان تجاری با نقش تعدیل کنندگی حساسیت قیمت مصرف کننده

صفحه 6-17
معصومه حسین زاده شهری؛ طیبه قناتی

2.

بررسی تأثیر عناصر تصویری بسته بندی با تصویر ذهنی نشان تجاری در مشتریان یکی از شرکت های فرآورده های لبنی شهر گرگان

صفحه 18-37
هرمز مهرانی؛ منصوره صادقی

3.

شناسایی و مطالعه عوامل مؤثر بر خلاقیت در طراحی بسته بندی و فروش محصولات غذایی

صفحه 38-49
داریوش زارعی؛ حسین وظیفه دوست؛ وحید رضا میرابی

4.

کاربردهای نوین بسته بندی های خوراکی برای میوه ها و سبزی های تازه و قابلیت های آن ها ب عنوان حامل موادفعال

صفحه 50-65
غلامرضا مصباحی

5.

بررسی تأثیر شکاف بین تخته های کف پالت بر روی مقاومت فشاری کارتن های کنگره دار (ترجمه)

صفحه 66-77
مصطفی امام پور؛ رضا پورزند؛ سعیده حشمتی

6.

تأثیر بسته بندی اتمسفر اصلاح شده (MAP) بر برخی خصوصیات خیار رقم رویال

صفحه 78-85
گیسو ملکی؛ ناصر صداقت؛ مهدی فرهودی؛ محبت محبی